پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آلمان و بلژیک را روز سه‌شنبه به تاریخ 8 فروردین (28 مارس 2023) در ساعت 22:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار دوستانه فوتبال، این بار بین دو تیم ملی آلمان و بلژیک برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آلمان و بلژیک

تیم‌های ملی آلمان و بلژیک در دیداری دوستانه و در استادیوم خانگی باشگاه کلن آلمان به مصاف هم خواهند رفت. آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و طبیعتا نیازی به حضور در دور مقدماتی ندارد. نتیجتا هانسی فلیک و شاگردانش عمده پنجره‌های ملی تا یورو را به انجام بازی‌های دوستانه خواهند گذراند. مانشافت اما در جام جهانی ۲۰۲۲ روزگار افتضاحی را تجربه کرد و قافیه را ژاپن و اسپانیا باخت تا حتی از گروه خود نیز صعود نکند و حالا بدون شک فلیک به فکر جبران است.

با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، هانسی فلیک 24 بازیکن را برای بازی‌های دوستانه ملی ماه مارس مقابل پرو و بلژیک به تیم ملی آلمان دعوت کرده است.  بلژیک نیز پس از پیروزی برابر سوئد در گام اول، در هفته دوم مقدماتی یورو ۲۰۲۴ استراحت دارد. تیم ملی بلژیک نیز در جام جهانی قطر عملکرد  بدی داشت و پایین تر از تیم‌های سوم و چهارم جام یعنی کرواسی و مراکش از صعود به دور دوم بازماند و در دور گروهی حذف شد تا دوره روبرتو مارتینز بر روی نیمکت شیاطین سرخ پایان یابد و دوره تدسکو آغاز شود.

 

پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402
پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

ترکیب بازی آلمان و بلژیک

با اعلام رسمی تیم ملی بلژیک، تیبو کورتوا به دلیل داشتن مشکل جزئی در عضله خود، برای احتیاط اردوی این تیم را ترک کرده و به مادرید بازگشت. بدین ترتیب، این دروازه بان بازی دوستانه بلژیک مقابل تیم ملی آلمان در روز سه‌شنبه را از دست خواهد داد و کون کاستیلز جایگزین او خواهد شد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم بلژیک را بررسی کنیم، باید گفت این تیم تاکنون 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی داشته است و در بازی آخرش با تیم سوئد، موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد. تیم آلمان هم در 5 بازی اخیرش 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت را کسب کرده است و موفق شده تا در بازی آخرش با تیم پرو، با نتیجه 2 بر 0 پیروز میدان شود. این دو تیم تاکنون با یکدیگر بازی نداشته‌اند و این رقابت اولین بازی ملی میان این دو تیم است.

حالا باید دید مصاف دوستانه این دو تیم جذاب و پرستاره فوتبال اروپا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

زمان پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 ؟   

ساعت بازی دو تیم آلمان و بلژیک نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV