پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و کنیا را روز سه‌شنبه به تاریخ 8 فروردین (28 مارس 2023) در ساعت 20:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار دوستانه فوتبال، این بار بین دو تیم ملی ایران و کنیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی ایران و کنیا

تیم ملی فوتبال ایران در روزهای فیفا دو بازی‌ دوستانه با روسیه و کنیا را در برنامه خود قرار داده است. این بازی پس از دیدار با روسیه و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. در این بازی تیم ایران با لباس سفید و دروازه‌ بان با لباس رنگ نوک مدادی و تیم کنیا با لباس قرمز و دروازه‌ بان با لباس رنگ سبز وارد زمین بازی خواهند شد.

 

تیم ملی کنیا یک‌شنبه صبح برای این دیدار دوستانه با تیم ملی ایران وارد تهران شد و اولین تمرین خود را زیر نظر سرمربی‌اش انگین فیرات در تهران برگزار کرد. این بازی  پنجمین دیدار تیم ملی کنیا با هدایت انگین فیرات خواهد بود.

در حقیقت فیرات پیش از این بازی گفته بود که هدف اصلی او در دیدار با ایران، شناخت بیشتر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است ولی بازیکنان کنیایی، به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه برنامه آینده تیم‌شان در رقابت‌های رسمی دیدار مقابل ایران فرصت ایده‌آلی است تا خودشان را به سرمربی ترکیه‌ای نشان بدهند.

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402
پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402

داور بازی ایران کنیا 8 فروردین

داورانی از عراق این مسابقه را قضاوت خواهند کرد. پیش از مسابقه هم، از دو پیشکسوت فوتبال علی کاظمی و مهدی اربابی تجلیل خواهد شد و هم‌چنین برای ادای احترام  به دو پیشکسوت فقید فوتبال علی گیوه‌ای و نایب رویین‌دل، مسابقه با ۳۰ ثانیه سکوت آغاز خواهد شد. این مسابقه در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

این بازی از منظر دیگری هم برای کنیا اهمیت دارد چرا که بعد از حدود یک سال اولین بازی فوتبال رسمی تیم ملی این کشور به حساب می‌آید. کنیا در این مدت از سوی فیفا تعلیق شده و قادر به حضور در رقابت‌های رسمی فوتبال نبود. تعلیقی که به دلیل دخالت دولت این کشور در فدراسیون فوتبال اعمال شده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در مقابل تیم ملی روسیه به تساوی یک بر یک رسید. این دومین دیدار دوستانه تیم ملی در روزهای فیفادی امسال است. تیم ملی فوتبال ایران در اولین تجربه امیر قلعه‌نویی در دومین دوره حضورش روی نیمکت تیم ملی، پنج‌شنبه شب به مصاف روسیه رفت و با گل مهدی طارمی، با تساوی یک بر یک برابر روسیه متوقف شد.

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402  ، سومین دیدار فوتبالی این دو کشور در طول تاریخ است. ایران در دو بازی قبلی دو پیروزی به دست آورده است. اولین دیدار دو تیم در سال 1997 و در تهران برگزار شد که یک بازی دوستانه بود. ایران آن بازی را با پیروزی 3-0 به پایان برد. بازی دوم دو تیم هم در سال 2009 در تهران برگزار شد. این دیدار هم یک بازی دوستانه بود که ایران با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

زمان پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402  

ساعت بازی دو تیم ایران و کنیا نیز ساعت 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV