پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و جمهوری چک را روز چهار‌شنبه به تاریخ 12 مهر (4 اکتبر 2023) در ساعت 16:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و جمهوری چک برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به عملکرد تیم ایران و جمهوری چک در بازی های گذشته

تیم ملی والیبال ایران در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است.

پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402

دو تیم هم گروه ایران یعنی کوبا و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم‌ کوبا توانست با نتیجه سه بر صفر از سد جمهوری چک بگذرد و دومین برد خود را در این مسابقات کسب کند. در این بازی تیم ملی والیبال کوبا ست‌های مسابقه را با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد تا حداکثر امتیاز ممکن را کسب کند و در رنکینگ جهانی والیبال علی رغم برد ایران برابر قطر، خود را به ما نزدیک‌تر کند.

و اما تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس، با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در انتخابی المپیک با ترکیب محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، محمد ولی ‌زاده، صابر کاظمی، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی و آرمان صالحی به عنوان لیبرو برابر قطر به میدان رفت تا نسبت به دو بازی قبلی، تیم ایران شروع متفاوتی داشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت. بازیکنان تیم ایران، نمایش خوبی از خود ارائه دادند.

پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل جمهوری چک 12 مهر 1402

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 23، 23 بر 25، 25 بر 17 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد در این رقابت‌ها دست یابند و با کسب سه امتیاز در میانه جدول مسابقات قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، در تیم جمهوری چک، جان هادراوا با دوازده امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود. تیم ملی والیبال ایران فردا باید حواسش به جان هادراوا، مارک سوتولا و لوکاس واسینا بازیکنان خطرناک چک باشد. تیم ملی والیبال کوبا چهارشنبه، باید به مصاف تیم ملی والیبال قطر برود و تیم جمهوری چک هم، روز چهارشنبه به مصاف ایران خواهد رفت. امیدواریم تیم ایران، در این بازی هم، پیروز میدان شده و 3 امتیاز را از آن خود کند.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و جمهوری چک چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و جمهوری چک نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV