پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402

پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نساجی مازندران و الهلال را روز سه‌شنبه به تاریخ 11 مهر (3 اکتبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و الهلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته نساجی مازندران و الهلال در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان می‌رود. در این بازی، نساجی میزبان الهلال است. هرچند که به دلیل ماجرای خانه‌ به‌ دوشی نساجی این مسابقه را نمی‌توان چندان هم خانگی دانست.

پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402
پخش زنده نساجی مازندران مقابل الهلال 11 مهر 1402

عملکرد دو تیم نساجی مازندران و الهلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 

طی 5 بازی اخیر، تیم الهلال ، 3 برد و 2 باخت کسب کرده است. آخرین دیدارش هم از سری بازی‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل تیم الشباب بود و سرانجام این تیم موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

طی 5 بازی اخیر، تیم نساجی مازندران، 2 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی به دست آورده است. آخرین دیدارش هم از سری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم مومبای سیتی قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

  این دو تیم تاکنون با یکدیگر دیداری نداشته‌اند و این بازی در واقع اولین دیدار آن‌هاست. اما با توجه به نتایج بازی‌های گذشته و عملکرد هر دو تیم در هفته‌های اخیر، پیش بینی می‌شود، در این بازی، تیم الهلال پیروز میدان شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌ بینی است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

نساجی دومین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند، اما این مسابقه نخستین بازی خانگی نساجی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. هرچند که به دلیل ماجرای خانه‌به‌دوشی نساجی این مسابقه را نمی‌توان چندان هم خانگی دانست.

تیم نساجی مازندران در بازی اول خود مقابل مومبای سیتی هند قرار گرفت و حاصل آن بازی، صدر نشینی شاگردان سید مهدی رحمتی، در جدول گروه D شد. تیم الهلال هم در بازی قبلش، موفق شده تا تنها یک امتیاز کسب کند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم النصر و استقلال تاجیکستان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و الهلال چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم نساجی مازندران و الهلال نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV