پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و قطر را روز سه‌شنبه به تاریخ 11مهر (3 اکتبر 2023) در ساعت 16:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و قطر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی  به وضعیت تیم والیبال ایران و قطر در بازی‌های المپیک 2024

 تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در انتخابی المپیک به مصاف قطر می‌رود. تیم ایران برای سیزدهمین بار است که در طول تاریخ به مصاف قطر می‌رود. ناگفته نماند، دو تیم ایران و قطر، هشت روز پیش نیز در بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل قطر 11 مهر 1402

تیم ملی والیبال قطر تاکنون موفق در بازی‌های المپیک شرکت نکرده است و به همین دلیل در ریودوژانیرو به دنبال نخستین سهمیه خود در تاریخ والیبال مردان المپیک است. البته این کار ساده ای برای تیم قطر نیست، چرا که باید با تیم های قدرتمندی مانند برزیل و ایتالیا مبارزه کند.

تیم ملی والیبال ایران از نظر فاکتور قدی برتر از قطر است و میانگین قدی بازیکنان کشورمان ۱۹۹ سانتی‌متر و در واقع میانگین قدی آن‌ها سه سانتی‌متر از قطری‌ها بیشتر است. بلند قدترین بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان، امیرحسین اسفندیار با قد ۲۰۹ سانتی‌متر است که از احمد عبدالرحیم و آیمان عبدالرحمن بکری بازیکنان بلند قد تیم قطر، ۴ سانتی‌متر بلندتر است.

تیم قطر در سال ۲۰۲۲ برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شرکت کرد و در رتبه بیست‌ و یکم قرار گرفت و در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ارومیه (۲۰۲۳) پس از ۱۷ دوره حضور، برای نخستین بار به مدال برنز و مقام سومی دست یافت و روی سکو رفت.

تیم والیبال قطر، در دیدار‌های اول و دوم انتخابی المپیک دو شکست برابر برزیل و ایتالیا تجربه کردند و در سومین مسابقه خود به مصاف ایران می‌روند، ایران هم دو شکست برابر آلمان و اوکراین تجربه کرده است و جدال با قطر برای کسب نخستین برد برای دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد.

این مسابقه سیزدهمین دیدار تیم ملی والیبال ایران و قطر در طول تاریخ است و مردان والیبال ایران تاکنون شکستی برابر این تیم نداشتند و شاگردان عطایی در اندیشه کسب سیزدهمین برد خود برابر قطر هستند.

تیم ملی والیبال قطر به مربیگری کمیلو سوتو از آرژانتین، در حال حاضر با ۱۷۷ امتیاز در رتبه هفدهم جهان قرار گرفته است. میلوش استوانوویچ، بوریسلاو گئورگیف، بلال ابونابوت، دیاگنه پاپه، عبدالوحید عثمان، احمد عبدالرحیم، آیمان عبدالرحمن بکری، حامد مبارک، رنان ریبرو، وادی رایمی، نیکولا واسیچ، محمد ویداتالا، ناجی محمود و احمد نوآمن ۱۴ بازیکن قطر در مسابقات انتخابی المپیک هستند.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و قطر چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و قطر نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV