پخش زنده بازی دو تیم ناپولی و فرانکفورت 24 اسفند 1401

پخش زنده ناپولی و فرانکفورت 24 اسفند 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ناپولی و فرانکفورت 24 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ناپولی و فرانکفورت را روز چهار‌شنبه به تاریخ 24 اسفند (15 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار ناپولی و فرانکفورت برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ناپولی و فرانکفورت در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله دوم (یک هشتم نهایی) لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم ناپولی و فرانکفورت به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

ناپولی چهارمین تیم پرطرفدار کشور ایتالیا و از پرهوادارترین تیم‌های جنوب ایتالیا است. این باشگاه در سال ۲۰۱۵ به عنوان پنجمین تیم سرمایه‌دار سری آ رتبه‌بندی شد. ناپولی از اعضای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا نیز می‌باشد. در ژانویهٔ ۲۰۱۶ یوفا ناپولی را هشتمین باشگاه برتر اروپا و دومین باشگاه ایتالیا دانست.

تیم ناپولی در بازی گذشته خود، مقابل تیم آتالانتا قرار گرفت و بازی را با نتیجه  2 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4  برد و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

آینتراخت فرانکفورت یک باشگاه فوتبال آلمانی است که در شهر فرانکفورت قرار دارد و در حال حاضر در بوندس‌لیگا، بالاترین دسته از لحاظ لیگی قرار دارد و دو عنوان قهرمانی در لیگ اروپا را در سال‌های ۱۹۸۰ و۲۰۲۲ را در کارنامه دارد. این تیم در سال ۱۸۹۹ تأسیس شد و تا به حال موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ آلمان، ۵ عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان به‌ همراه یک نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا و هم‌چنین دو قهرمانی در جام یوفا شده‌ است.

 تیم فرانکفورت در بازی گذشته خود، مقابل تیم اشتوتگارت قرار گرفت و بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه داد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت به ‌‌دست آورده است.

این دو تیم، تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن 1 برد برای تیم ناپولی ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز چهارشنبه سخت است و همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ناپولی و فرانکفورت چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ناپولی و فرانکفورت نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.