پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و لیورپول 24 اسفند 1401

پخش زنده رئال مادرید و لیورپول 24 اسفند 1401در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و لیورپول 24 اسفند 1401

پخش شبکه سوم

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و لیورپول را روز چهار‌شنبه به تاریخ 24 اسفند (15 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و لیورپول برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال مادرید و لیورپول در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله دوم (یک هشتم نهایی) لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم رئال مادرید و لیورپول به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

باشگاه فوتبال رئال مادرید یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال مادرید موفق‌ترین تیم تاریخ لا لیگا، موفق‌ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است.

تیم رئال مادرید در بازی گذشته خود، مقابل تیم اسپانیول قرار گرفت و بازی را با نتیجه  3 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2  برد، 2 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

باشگاه فوتبال لیورپول یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شهر لیورپول است که در لیگ برتر انگلستان رقابت می‌کند. در حال حاضر این باشگاه با ۶۷ جام پر افتخارترین باشگاه فوتبال انگلستان است و در اروپا نیز بعد از رئال مادرید و آث میلان، همراه بایرن مونیخ سومین تیم پر افتخار تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود. این باشگاه در سال ۱۸۹۲ تأسیس شده‌است و بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آنفیلد انجام می‌دهد.

 تیم لیورپول در بازی گذشته خود، مقابل تیم بورنموث قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به ‌‌دست آورده است.

در 5 بازی گذشته ای که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، 4 برد برای تیم رئال مادرید و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز چهارشنبه به نفع تیم رئال مادرید تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و لیورپول نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.