جشن سربرون با نام جدید آتش و باد، سریال نوروزی شبکه سوم سیما

جشن سربرون با نام جدید آتش و باد : با شروع سال جدید و هم زمان شدن سال 1402 با ماه رمضان، بازار داغ سریال‌های تلویزیونی داغ است. شبکه سوم سیما هم به رسم هر سال سریالی جذاب و دیدنی با عنوان جشن سربرون یا آتش و باد را در کنداکتور پخش خود قرار داده است.

تماشای سریال آتش و باد

سریال آتش و باد

این سریال به قطع یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های تلویزیون می‌شود و لحظاتی مخاطبان شبکه سوم سیما را مشغول می‌کند. اگر برای مشاهده هر یک از قسمت‌های سریال به تلویزیون دسترسی نداشتنید، می‌توانید آن را از پخش زنده شبکه سوم سیما از طریق سایت پرمخاطب فام دنبال کنید.

در ادامه می‌خواهیم شما را با این سریال و عوامل سازنده آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نگاهی بر سریال آتش و باد

« آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند و در واقع ابتدا برای آن نام «جشن سربرون» را انتخاب کرده بودند. این نام به بخشی از خود روایت قصه اشاره دارد، اما حالا در آستانه پخش به «آتش و باد» تغییر نام یافته است.

زمان پخش سریال جشن سربرون

سریال «آتش و باد» محصول مرکز سیما فیلم و با تهیه کنندگی حسن نجاریان است و در ۵۸ قسمت به عنوان سریال نوروزی و ماه رمضان شبکه سه سیما مهمان خانه‌های ما می‌شود.

این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرود‌های تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد. این سریال ورق جدیدی از تاریخ را در معرض نمایش قرار می‌دهد و در آن نگاهی به وقایع و رویدادهای تاریخی در دوران مشروطه می‌اندازد.

داستان سریال آتش و باد

داستان این مجموعه تلویزیونی تاریخی، جایی در دل کوه‌‌های سخت و در میان عشایر روایت می‌شود و قصه به رقابت و مخالفت دیرینه  بهادر، کد خدای ایل پوسان با کد خدای طایفه همسایه سرخو، بر می‌گردد. البته پس از خاموش شدن کینه ها سرخو به خواستگاری جهان‌ پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می ‌آید، بدون این که از قضیه نامزدی جهان پسند با پسر عمویش اطلاع داشته باشد. از این رو بهادر خان قاطعانه با این وصلت مخالفت کرده و همین امر باعث می شود تا زخم‌‌های کهنه سرباز کنند.

جشن سربرون با نام جدید آتش و باد

جالب است بدانید، ساخت 5 فصل از این سریال در برنامه کار تهیه کننده قرار گرفته است. اما در حال حاضر، تنها ساخت یک فصل آن به اتمام رسیده و تولید فصل‌های دیگر این سریال به بازخورد مردم  پس از پخش آن و درخواست صدا و سیما برای ساخت فصل های بعدی، بستگی خواهد داشت.

در این سریال بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون ایفای نقش کرده‌اند و در واقع حضور بازیگرانی هم چون حسین محجوب، محمود پاک ‌نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، زنده یاد کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک ‌میرزایی و….. زیبایی این سریال را دوچندان کرده است.

زمان پخش سریال آتش و باد

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شبکه سوم سیما تصمیم دارد تا سریال نوروزی خود را زودتر شروع کند و با پخش سریال آتش و باد از 26 اسفند ماه 1401 به پیشواز نوروز برود. این سریال قرار است هر شب ساعت 20:30 از آنتن شبکه سوم سیما پخش شود.