پخش زنده بازی دو تیم پورتو و اینتر میلان 23 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و اینتر میلان 23 اسفند 1401در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پورتو و اینتر میلان 23 اسفند 1401

پخش شبکه سوم

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پورتو و اینتر میلان را روز سه‌شنبه به تاریخ 23 اسفند (14 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار پورتو و اینتر میلان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پورتو و اینتر میلان در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله دوم (یک هشتم نهایی) لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم پورتو و اینتر میلان به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

باشگاه فوتبال پورتو یک باشگاه حرفه‌ای در شهر پورتو پرتغال است و اکنون در لیگ برتر فوتبال پرتغال بازی می‌کند. پورتو در ۲۸ سپتامبر ۱۸۹۳ تحت عنوان دسپورتوس ماکساکویین بنا نهاده شد. این تیم یکی از سه قدرت اصلی فوتبال پرتغال هست. بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون دیگر رقبای اصلی این تیم هستند. این سه تیم از سال ۱۹۳۴ که لیگ برتر فوتبال پرتغال پایه‌گذاری شد، همواره در این رقابت حاضر بوده‌اند و هرگز سقوط نکرده‌اند. لقب تیم پورتو «اسب‌های آبی» و «آبی و قرمزها» است.

تیم پورتو در بازی گذشته خود، مقابل تیم استوریل قرار گرفت و بازی را با نتیجه  3 بر 2 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و 2 باخت به ‌‌دست آورده است.

باشگاه فوتبال اینترناتزیوناله میلانو که معمولاً با عنوان اینتر میلان یا اینتر شناخته می‌شود، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در شهر میلان، ایتالیا است. اینتر تنها تیم ایتالیایی می‌باشد که به سری بی سقوط نکرده‌است.

 تیم اینتر میلان در بازی گذشته خود، مقابل تیم اسپتزیا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد و 2 باخت به ‌‌دست آورده است.

این دو تیم، تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن 1 برد برای تیم اینتر میلان ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز سه‌شنبه سخت است و همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پورتو و اینتر میلان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پورتو و اینتر میلان نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.