پخش زنده بازی دو تیم آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آرسنال و اسپورتینگ را روز پنج‌شنبه به تاریخ 25 اسفند (16 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آرسنال و اسپورتینگ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آرسنال و اسپورتینگ در سری دیدارهای لیگ اروپا

در مرحله دوم ( مرحله یک هشتم نهایی) لیگ اروپا 2023، دو تیم آرسنال و اسپورتینگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به کسب ۱۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان، ۱۴ قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان، ۱۶ قهرمانی در جام خیریه انگلستان، دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان و یک قهرمانی در جام در جام اروپا شده ‌است.

تیم آرسنال در بازی گذشته خود، مقابل تیم فولام قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 0 برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4  برد و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است.

اسپورتینگ در اول ژوئیه ۱۹۰۶ بنا نهاده شد اسپورتینگ با کسب مجموعاً ۵۰ عنوان قهرمانی، سومین تیم پر افتخار فوتبال پرتغال است؛ ۱۹ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پرتغال، ۱۷ قهرمانی در جام حذفی فوتبال پرتغال، ۸ قهرمانی در سوپرجام فوتبال پرتغال، ۲ قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال پرتغال و یک قهرمانی در جام برندگان جام اروپا، آن‌ها را تبدیل به یکی از بهترین تیم های فوتبال پرتغال کرده‌است.

تیم اسپورتینگ در بازی گذشته خود، مقابل تیم بوآویشتا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

در 3 بازی گذشته ای که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، 1 برد برای تیم آرسنال و 2 نتیجه مساوی ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، بازی روز پنج‌شنبه غیر قابل پیش‌بینی است و همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال آرسنال و اسپورتینگ چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم آرسنال و اسپورتینگ نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV