پخش زنده منچستریونایتد و سویا 31 فروردین 1402

پخش زنده منچستریونایتد و سویا

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد و سویا 31 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستریونایتد و سویا 31 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  منچستریونایتد و سویا را روز پنج‌شنبه به تاریخ 31 فروردین (20 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم منچستریونایتد و سویا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی منچستریونایتد و سویا

بازی برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم منچستریونایتد و سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان برگزار خواهد شد.  

تیم قدرتمند منچستر یونایتد باید به آندلوس سفر کند تا پنج‌شنبه شب مقابل سویا قرار بگیرد. بازی رفت در اولدترافورد با نتیجه مساوی دو بر دو قرار گرفت. لازم به ذکر است، تیم منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا هیچ یک از 10 بازی اخیر خود را به تیم حریف واگذار نکرده است.

رشفورد که چهارشنبه به تمرین برگشت، از نظر جسمانی مشکلی ندارد و قادر است تا در این بازی شرکت کند.

[jpg-to-webp output image]

این ملی پوش انگلیسی که در هشت بازی در لیگ اروپا در این فصل شش گل زده، بازی رفت مقابل سوی و همچنین بازی مقابل ناتینگام فارست را به علت مصدومیت از دست داده بود. لوک شاو که در سه بازی اخیر به علت مصدومیت غایب بود هم، به تیم برگشته است. مالاسیا که به علت مصدومیت مقابل فارست حضور نداشت نیز به تیم اضافه شده در حالی که سابیتزر نیز به لیست برگشته است. بنابراین هر دو تیم برای این بازی از آمادگی کامل برخوردارند و به قطع بازی روز پنج‌شنبه بسیار دیدنی و هیجان انگیز است.

البته اریک تن هاگ مربی هلندی غایبانی هم در این بازی خواهد داشت. برونو فرناندز به علت محرومیت حضور نخواهد داشت و رافائل واران و لیساندرو مارتینز به علت  مصدومیت غایب هستند. مدافع آرژآنتینی ادامه فصل را از دست داده و مدافع فرانسوی تا چند هفته دیگر برمی گردد. اسکات مک تامینای به علت مصدومیت دیگر غایب است و دونی فن ده بیک و الخاندرو گارناچو دیگر غایبان بلندمدت هستند.

جالب است بدانید، تیم منچستر یونایتد در صورت غلبه بر سویا در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی یوونتوس و اسپورتینگ می رود. تیم ایتالیایی در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

لیست منچستریونایتد برای بازی با سویا بدین شرح است: داوید دخیا، جک بوتلند، رادک ویتک، دیوگو دالو، ویکتور لیندلوف، هری مگوایر، تایرال مالاسیا، لوک شاو، آرون ون بیساکا، کاسمیرو، کریستین اریکسن، فرد، زیدان اقبال، مارسل سابیتزر، آنتونی ، الانگا، آنتونی مارسیال، فاکوندو پلیستری، مارکوس رشفورد، جیدون سانچو، ووت وگهورست.

زمان پخش بازی تیم‌های منچستریونایتد و سویا چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و سویا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV