پخش زنده آاس رم و فاینورد 31 فروردین 1402

پخش زنده آاس رم و فاینورد

در این صفحه لینک پخش زنده آاس رم و فاینورد 31 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آاس رم و فاینورد 31 فروردین 1402

پخش فام اسپورت

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آاس رم و فاینورد را روز پنج‌شنبه به تاریخ 31 فروردین (20 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده فام اسپرت فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم آاس رم و فاینورد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آاس رم و فاینورد

بازی برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آاس رم و فاینورد در ورزشگاه الیمپیکو برگزار خواهد شد. 

خلاصه بازی فاینورد 1-0 رم | فوتبالی

در بازی رفت، آاس رم و فاینورد، در کشور هلند مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در این بازی تیم فاینورد با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شد. گل این بازی در دقیقه 54 توسط ویفر زده شد. بنابراین تیم آاس رم باید فردا برای صعود با اختلاف دو گل پیروز شود.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است، تیمش می‌تواند فردا با شکست فاینورد راهی نیمه‌ نهایی شود. وی می‌گوید، ما تیمی تدافعی هستیم و در فصل جاری 27 بار به تیر دروازه ضربه زده‌ایم و این موضوع می‌تواند بدین معنا باشد که، تیم ما باید بهترین است و می‌تواند موقعیت خلق کند. فردا با اختلاف یک گل شروع می‌کنیم. بنابراین حتما باید گل بزنیم و برنده از میدان خارج شویم.

گفتنی است، وضعیت دیبالا، بازیکن تیم  آاس رم، برای حضور در بازی فردا، هنوز مشخص نیست.

تیم آاس رم در گروه C لیگ اروپا قرار گرفته است. این تیم طی 6 بازی خود، موفق شده تا 3 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورد و با تفاضل 4 گل و کسب 10 امتیاز در رتبه دوم گروه خود قرار گیرد.  

تیم فاینورد هم، در گروه F لیگ اروپا قرار گرفته است. این تیم طی 6 بازی خود، موفق شده تا 2 برد، 2 مساوی و 2 باخت داشته باشد و با تفاضل 4 گل و کسب 8 امتیاز در رتبه اول گروه خود قرار گرفته است. 

در بازی فردا هم برنده بازی می‌تواند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. در مقابل این بازی دو تیم بایر لورکوزن و سن ژیلواز هم، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و در نهایت برنده این دو بازی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابراین بازی فردا برای هر دو تیم آاس رم و فاینورد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از دور رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی حذف نشده و یک قدم دیگر به دریافت جام لیگ اروپا نزدیک‌تر شوند.

زمان پخش بازی تیم‌های آاس رم و فاینورد چه ساعتی است؟       

ساعت بازی دو تیم آاس رم و فاینورد نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده فام اسپرت دنبال کنید.

IPTV