پخش زنده منچسترسیتی مقابل رئال مادرید 27 اردیبهشت 1402

منچسترسیتی مقابل رئال مادرید

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل رئال مادرید 27 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل رئال مادرید 27 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادریدرا روز چهار‌شنبه به تاریخ 26 اردیبهشت (16 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی منچسترسیتی و رئال مادرید

دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. 

 

منچسترسیتی مقابل رئال مادرید
منچسترسیتی مقابل رئال مادرید

تیم منچسترسیتی در 5 بازی اخیر خود 4 برد و 1 مساوی کسب کرده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم اورتون قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

تیم رئال مادرید هم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی به دست آورده است و در بازی آخرش از سری مسابقات لالیگا اسپانیا هم مقابل تیم ختافه قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد.

دیدار رفت بین این دو تیم با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت. پپ گواردیولا ابراز امیدواری کرد که ارلینگ هالند برخلاف بازی رفت در بازی برگشت چهره واقعی خود را نشان داده و برای سیتی گلزنی کند. رئال با گل وینیسیوس پیش افتاده بود ولی کوین دی‌بروینه در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. در بازی رفت رئال برتری محسوسی داشت ولی نتوانست از امتیاز بازی در خانه به خوبی استفاده کند.

لازم به ذکر است، رئال بازیکنانی دارد که می‌توانند فشارها را مدیریت کنند. این یک نیمه نهایی بین دو تیم برتر حال حاضر اروپاست. بنابراین جزئیات کوچک در این بازی تعیین کننده‌اند و بازیکنان باید هوشمندانه عمل کنند.

حال اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 1 برد برای تیم رئال مادرید، 3 برد برای تیم منچسترسیتی و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود  بازی روز چهارشنبه به نفع تیم منچسترسیتی تمام شود. البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم و هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروز میدان شده و به دور فینال راه یابند.

در حقیقت این بازی یک فینال واقعی است. سیتی خطرناک است، بنابراین باید منتظر یک بازی بسیار پرتنش و سنگین باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV