پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن 28 اردیبهشت 1402

پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن

در این صفحه لینک پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن 28 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن 28 اردیبهشت 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن را روز پنج‌شنبه به تاریخ 28 اردیبهشت (18 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه ‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آاس رم و بایرلورکوزن

دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن برگزار خواهد شد. 

پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن
پخش زنده آاس رم مقابل بایرلورکوزن

دیدار رفت این بازی‌ها با نتیجه 1 بر 0 به نفع تیم آاس رم خاتمه یافت. بنابراین تیم بایرلورکوزن تمام تلاش خود را می‌کند تا این شکست را جبران کرده و در همین راستا بازیکنان هر دو تیم با آمادگی کامل مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سرمربی رم با تاکید به اهمیت قهرمانی در لیگ اروپا، اعتقاد دارد، هرگز بین بازی‌ها اولویت قائل نمی‌شوند. به هر حال قهرمانی در لیگ اروپا می‌تواند به صعود خودکار آن‌ها به لیگ قهرمانان اروپا منجر شود و فقط  دو بازی تا رسیدن به این هدف فاصله دارند. فصل فوق‌العاده‌ای بود. مردم می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و نتایج را تجزیه و تحیلیل کنند. برای من اما یک فصل خوب به تمام معنا بود و فرقی نمی‌کند که قهرمان شوند یا فصل را با رتبه چهارم یا هفتم به پایان برسانند.

تیم آاس رم در 5 بازی اخیر خود 1 برد، 1 باخت و 3 مساوی کسب کرده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا، مقابل تیم بولونیا قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهد.

تیم بایرلورکوزن هم در 5 بازی 1 برد، 2  مساوی و 2 باخت بوده است و در بازی آخرش از سری مسابقات بوندسلیگا آلمان هم مقابل تیم اشتوتگارت قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه داد.

حال اگر بخواهیم 3 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 2 برد برای تیم آاس رم و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش ‌بینی می‌شود این بازی به نفع تیم آاس رم تمام شود. البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌ بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم. در واقع هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروز میدان شده و به دور فینال راه یابند.

زمان پخش بازی تیم‌های آاس رم و بایرلورکوزن چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV