پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402

پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملوان و پرسپولیس را روز یک‌شنبه به تاریخ 7 آبان (29 اکتبر 2023) در ساعت 16:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار ملوان و پرسپولیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ملوان و پرسپولیس در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هشتم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم ملوان و پرسپولیس، در ورزشگاه  سیروس قایقران، به مصاف یکدیگر می‌روند.  

پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402
پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم ملوان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 برد و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. ملوان در بازی هفته گذشته، موفق شد تا در سری مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی تک گل زده را خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 4 برد و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم پرسپولیس در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم استقلال تاجیکستان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و هر 5 بار تیم پرسپولیس همواره پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402
پخش زنده ملوان مقابل پرسپولیس 7 آبان 1402

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس با کسب 15 امتیاز و تفاضل 7 گل، در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم ملوان با کسب 11 امتیاز و تفاضل 5 گل، در رده هفتم جدول جای گرفته‌ است.

جالب است بدانید، میلاد سرلک، هافبک دفاعی سرخپوشان که چند بازی از میادین دور بود حالا برای بازی با ملوان در لیست یحیی گل محمدی قرار گرفته و احتمال دارد که در این بازی به میدان برود. او در بازی گل گهر دچار آسیب دیدگی شد و در این مدت، مسعود ریگی، جایگزین او شد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم ملوان و پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملوان و پرسپولیس نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV