پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402

پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نساجی مازندران و سپاهان را روز یک‌شنبه به تاریخ 7 آبان (29 اکتبر 2023) در ساعت 15:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و سپاهان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته نساجی مازندران و سپاهان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هشتم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم نساجی مازندران و سپاهان، در ورزشگاه ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402
پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم نساجی مازندران، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 1 برد و 4 باخت کسب کرده است. نساجی مازندران در بازی هفته گذشته، موفق شد تا در سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم نوبهار نمنگان قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم سپاهان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم سپاهان در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم آلمالیق قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402
پخش زنده نساجی مازندران مقابل سپاهان 7 آبان 1402

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و هر 5 بار تیم سپاهان همواره پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم سپاهان تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم سپاهان با کسب 11 امتیاز و تفاضل 10 گل، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم نساجی مازندران با کسب 5 امتیاز و تفاضل 1-  گل، در رده پانزدهم جدول جای گرفته‌ است. ناگفته نماند، محاسبه امتیازات تیم سپاهان با احتساب 4 امتیاز منفی صورت گرفته است.

این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود و با درخواست باشگاه و موافقت مهندس رضا حدادیان، مالک باشگاه، کلیه سهمیه بلیت‌های این باشگاه خریداری شده و هواداران می‌توانند با اخذ تیکت از سایت بلیت‌فروشی، به‌طور رایگان این دیدار را تماشا کنند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم نساجی مازندران و سپاهان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV