پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

در این صفحه پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن را در روز چهارشنبه به تاریخ 21 دی (11 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته مس رفسنجان و ذوب آهن در سری دیدارهای جام حذفی

در دور اول مسابقات یا مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر می روند. تیم ذوب آهن در 5 بازی اخیر خود در مسابقات لیگ برتر ایران، موفق شده تا 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و عملکردش در جدول لیگ برتر تفاضل 3  گل و کسب 18 امتیاز است. بنابراین تیم ذوب آهن در جدول لیگ در جایگاه دهم قرار گرفته است. تیم ذوب آهن، در آخرین مسابقه خود مقابل تیم هوادار قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم رقیب واگذار کرد و همین امر باعث شده تا این تیم تمام تلاش خود را بکند تا در سری بازی های جام حذفی عملکرد بهتر و قوی تری داشته باشد و از همان ابتدای کار از دور مسابقات حذف نشود.

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401
پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مس رفسنجان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 5 بازی خود، تا کنون 2 برد و 3 مساوی را از آن خود کند و عملکردش در جدول لیگ برتر از ابتدای فصل تا کنون تفاضل 5  گل و کسب 22 امتیاز است. بنابراین تیم مس رفسنجان در جدول لیگ در جایگاه پنجم قرار گرفته است.  این دو تیم تا کنون در تورنومنت های مختلفی رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند. اگر بخواهیم 5 بازی آخر دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن را بررسی کنیم، باید گفت تاکنون 3 برد برای تیم مس رفسنجان، 1 برد برای تیم ذوب آهن و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 21 دی 1401

ساعت بازی دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV