پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

در این صفحه پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401 در سوپرکاپ اسپانیا با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سوپر کاپ اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و والنسیا را در روز چهارشنبه به تاریخ 21 دی (11 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سوپر کاپ اسپانیا 23-2022، این بار بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال مادرید و والنسیا در سوپرکاپ اسپانیا

دو تیم قدرتمند و خوشنام اسپانیایی رئال مادرید  و والنسیا در مسابقات سوپرکاپ اسپانیا 23-2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت و قرار است که رقابت میان این دو تیم در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، در عربستان صعودی برگزار شود. مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا امسال باید بین چهار تیم رئال بتیس، رئال مادرید، بارسلونا و والنسیا برگزار شود. در طی این رقابت ها و طی قرعه کشی های انجام شده، رئال مادرید (قهرمان لالیگا) مقابل والنسیا (نایب قهرمان کوپا دل ری) صف آرایی می کند و رئال بتیس (قهرمان کوپا دل ری) هم به مصاف بارسلونا (نایب قهرمان لالیگا) خواهد رفت.

جالب این جاست که تیم رئال مادرید، تاکنون 12 بار مقام قهرمانی، 5 بار نایب قهرمانی به دست آورده و 1 بار فقط به مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا راه یافته است و امسال هم به عنوان قهرمان لالیگا ۲۲–۲۰۲۱ در این مسابقات حضور داشته است. در تعریف باشگاه فوتبال رئال مادرید باید گفت، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. لازم به ذکر است، رئال مادرید، به عنوان موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا شناخته شده است. از افتخارات این تیم می توان به ۳۵ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۲ سوپرجام اسپانیا، ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۵ سوپرجام اروپا و ۴ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند.

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401
پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

پیش‌بینی پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

لازم به ذکر است تیم والنسیا به عنوان قهرمان کوپا دل ری ۲۲–۲۰۲۱ در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا حضور یافته و تاکنون 1 بار مقام قهرمانی، 3 بار نایب قهرمانی کسب کرده و 1 بار فقط به مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا راه یافته است. باشگاه فوتبال اسپانیایی والنسیا، در شهر والنسیا قرار گرفته و از باشگاه‌های مطرح اسپانیا و اروپا است و توانسته ۶ بار قهرمان لا لیگا، ۸ بار کوپا دل ری، ۲ بار سوپر جام اروپا و یک بار جام یوفا و ۲ بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.  بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا بتوانند مقام قهرمانی مسابقات سوپرکاپ اسپانیا را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا این دو تیم در طول بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را به وجود آورند و تماشاگران از دیدن این بازی نهایت لذت را ببرند.

زمان پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و والنسیا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV