پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401

پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401

در این صفحه پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و تراکتورتبریز را در روز پنج شنبه به تاریخ 22 دی (12 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران، این بار بین دو تیم استقلال و تراکتور تبریز برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته استقلال و تراکتور تبریز در سری دیدارهای جام حذفی

در دور اول مسابقات یا مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم استقلال و تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم استقلال میزبان تیم تراکتور تبریز است. تیم استقلال در 15 بازی اخیر خود در مسابقات لیگ برتر ایران، موفق شده تا 7 برد، 6 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و عملکردش در جدول لیگ برتر تفاضل 5  گل و کسب 27 امتیاز است. بنابراین تیم استقلال در جدول لیگ در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم تراکتور تبریز نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی خود، تا کنون 6 برد و 4 مساوی و 5 باخت را از آن خود کرده است و عملکردش در جدول لیگ برتر از ابتدای فصل تا کنون تفاضل 1  گل و کسب 22 امتیاز است. بنابراین تیم تراکتور تبریز در جدول لیگ در جایگاه ششم قرار گرفته است. جالب این جاست که در هفته گذشته لیگ برتر هم این دو تیم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند، که البته در این مسابقه، تیم استقلال بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم تراکتور تبریز واگذار کرد. بنابراین در بازی پیش رو از سری رقابت های جام حذفی، تیم استقلال تمام تلاش خود را می کند تا این بار او پیروز میدان شود و از همان ابتدای کار از دور مسابقات خارج نشود.

پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401
پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401

تحلیل پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401

 این دو تیم تا کنون در تورنومنت های مختلفی رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند. اگر بخواهیم 5 بازی آخر دو تیم استقلال و تراکتورتبریز را بررسی کنیم، باید گفت تاکنون 4 برد برای تیم استقلال و 1 برد برای تیم تراکتور تبریز ثبت شده است. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده استقلال و تراکتور تبریز 22 دی 1401  

ساعت بازی دو تیم استقلال و تراکتور تبریز نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز پنج شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV