پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401

پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401

در این صفحه پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سوپرکاپ اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال بتیس و بارسلونا را در روز پنج‌شنبه به تاریخ 22 دی (12 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سوپرکاپ اسپانیا 23-2022، این بار بین دو تیم رئال بتیس و بارسلونا برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال بتیس و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا

در مسابقات سوپرکاپ اسپانیا 23-2022، در مرحله نیمه نهایی، دو تیم رئال بتیس و بارسلونا به مصاف یکدیگر می‌روند. لازم به ذکر است، این بازی در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، عربستان سعودی برگزار می‌گردد. سوپرکوپا دِ اسپانیا (به اسپانیایی: Supercopa de España) یا سوپر جام اسپانیا (همچنین سوپرکاپ اسپانیا) مسابقات فوتبالی است که بین چهار تیم قهرمان لا لیگا و نایب‌ قهرمان لا لیگا و قهرمان کوپا دل ری و نایب ‌قهرمان کوپا دل ری برگزار می‌شود. سوپرکاپ اسپانیا ۲۳–۲۰۲۲، سی و نهمین دوره از سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود. قرار است این دیدارها یک رقابت فوتبال سالانه برای باشگاه‌هایی که در سیستم لیگ فوتبال اسپانیا که در رقابت‌های اصلی خود در فصل قبل موفق بودند. در حال حاضر بارسلونا با کسب ۱۳ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات می‌باشد.

چهار تیم رئال بتیس، رئال مادرید، بارسلونا و والنسیا، در این دوره از مسابقات حضور یافتند. البته جالب است بدانید که تیم بارسلونا تاکنون 27 بار حضور داشته و تیم رئال بتیس 2 بار حضور داشته است و در سال 2005 هم موفق به کسب رتبه نایب قهرمانی شد. لازم به ذکر است تیم رئال بتیس به عنوان قهرمان کوپا دل ری ۲۲–۲۰۲۱ و تیم بارسلونا به عنوان نایب ‌قهرمان لالیگا ۲۲–۲۰۲۱ در مسابقات سوپر کاپ اسپانیا 23 -2022 حضور پیدا کردند.  

پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401
پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401

پیش‌بینی پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401

در معرفی تیم اسپانیایی بارسلونا که به صورت مخفف به‌عنوان بارسا شناخته می‌شود، در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دستهٔ پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده و همواره تأکیدش را بر بازی باز قرار داده است. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا بتوانند مقام قهرمانی مسابقات سوپرکاپ اسپانیا را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا این دو تیم در طول بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را به وجود آورند و تماشاگران از دیدن این بازی نهایت لذت را ببرند.

زمان پخش زنده رئال بتیس و بارسلونا 22 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم رئال بتیس و بارسلونا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV