پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

در این صفحه پخش زنده بازی اینتر و پارما 20 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های خارجی و جام حذفی ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر و پارما را روز سه شنبه به تاریخ 20 دی (10 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایتالیا 23-2022  این بار بین دو تیم  اینتر و پارما برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یادماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اینتر و پارما در جام حذفی ایتالیا

در دوره دوم، از مسابقات جام حذفی ایتالیا 23-2022، دو تیم اینتر و پارما در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می روند. تیم اینتر در 10 بازی اخیر خود در تمامی تورنمنت ها، موفق شده تا 7 برد، 2 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و با 26 گل زده و 9 گل خورده، تفاضل 17 گل را به دست آورد. این تیم در جدول مسابقات سری آ ایتالیا موفق شده تا در جایگاه چهارم قرار گیرد و در این تورنومنت هم تیم قدرتمند اینتر، تمام تلاش خود را می کند تا مقابل تیم پارما پیروز میدان شود. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پارما نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 10 بازی خود، تا کنون 3 برد، 2 مساوی و 5 باخت را از آن خود کرده و با 10 گل زده و 10 گل خورده، توانسته تا  تفاضل بدون گل را به دست آورد.  

پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401
پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

در 5 تقابل آخری که این دو تیم با یکدیگر داشته اند، تیم اینتر موفق شد تا 3 بار پیروز میدان شود و در 2 بازی دیگر هم نتیجه مساوی به دست آورد. بنابراین پیش بینی می شود که در بازی روز سه شنبه تیم اینتر پیروز شود، اما به قطع هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا از دور مسابقات حذف نشده و به دور بعد راه یابند. هنوز اطلاعاتی از ترکیب بازیکنان این دو تیم به دست نیامده است، اما به نظر می رسد تیم اینتر در بازی روز سه شنبه، بازیکنانی را که در مسابقات سری آ ایتالیا فرصت بازی پیدا نکرده بودند را وارد زمین بازی کند.

بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

ساعت بازی دو تیم اینتر و پارما نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV