پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401

پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401

در این صفحه پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی 20 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه را روز سه شنبه به تاریخ 20 دی (10 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه در جام حذفی

در دور اول مسابقات یا مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه  به مصاف یکدیگر می روند. تیم فولاد خوزستان در 10 بازی اخیر خود در تمامی تورنمنت ها، موفق شده تا 2 برد، 5 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و با 11 گل زده و 11 گل خورده، تفاضل بدون گل را به دست آورد. این تیم در جدول لیگ برتر موفق شده تا در جایگاه هفتم قرار گیرد و در حال حاضر هم تیم فولاد خوزستان می خواهد، تمام تلاش خود را بکند تا مقابل تیم خوشه طلایی پیروز میدان شود.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم خوشه طلایی ساوه نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 10 بازی خود، تا کنون 2 برد، 4 مساوی و 4 باخت را از آن خود کند و با 5 گل زده و 7 گل خورده، توانسته تا  تفاضل 2- گل را به دست آورد. نماینده لیگ یکی فوتبال استان مرکزی که در ۳ بازی اخیر لیگ آزادگان مقابل تیم‌ های ون پارس اصفهان، سایپا و استقلال خوزستان تن به شکست داده، در مرحله قبلی جام حذفی با پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهرداری آستارا حریف فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی شده است. 

پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401
پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401

پیش بینی بازی فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401

ساوجی‌ ها در جدول رده بندی لیگ دسته یک نیز با ۱۸ امتیاز در خانه یازدهم جدول قرار گرفته اند. در واقع این دو تیم تا کنون با یکدیگر بازی نداشته اند و این اولین باری است که رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. بنابراین پیش بینی بازی روز سه شنبه تقریبا غیر ممکن است، اما به قطع هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا از دور مسابقات حذف نشده و به دور بعد راه یابند. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه 20 دی 1401

ساعت بازی دو تیم فولاد خوزستان و خوشه طلایی ساوه  نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV