پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022

پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022

در این صفحه پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022 در دسترسی علاقمندان به فوتبال قرار داده شده است. با اتمام روز دوم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه دومین بازی سری مسابقات نیمه نهایی مشخص شده است.  بازی فرانسه و مراکش یکی از دیدارهای مهم مرحله نیمه نهایی جام جهانی است و همین امر باعث شده تا ساعت و زمان بازی مراکش مقابل فرانسه توسط هواداران فوتبال در سر تا سر جهان اهمیت ویژه ای پیدا کند.

زمان این مسابقه به گونه ای انتخاب شده است که دو تیم زمان کافی برای استراحت داشته باشند. به جرات می توان گفت، یکی از مسابقات مهم و اساسی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022، دیدار دو تیم فرانسه و مراکش است که در روز چهار شنبه 22 آذر ماه 1401 در ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. 

برای تماشای پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022 بز زوی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022

چهارشنبه 22 آذر ماه 1401 ساعت 22:30

پخش زنده فوتبال

 

تماشای آنلاین بازی های جام جهانی

قرار است دو تیم در ورزشگاه البیت الخور مقابل هم قرار گیرند. علاقه مندان به مسابقات جام جهانی 2022، تمایل دارند تا این بازی را به صورت زنده تماشا کنند و از لحظات حساس آن نهایت لذت را ببرند. به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی فرانسه و مراکش، در سری رقابت های نیمه نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند، در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشینند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های فرانسه و مراکش در دور یک چهارم جام جهانی 2022 می اندازیم.

نگاهی به وضعیت تیم فرانسه در دور یک چهارم جام جهانی 2022

فرانسه با کسب پیروزی ۲-۱ مقابل انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، حریف مراکش در دور بعدی رقابت‌ ها شد. اورلین شوامنی و اولیویه ژیرو به عنوان دو بازیکن تیم فرانسه موفق شدند تا دو گل ارزشمند را وارد دروازه حریف کنند. البته در جریان بازی، انگلیسی ها هم در کنار دفاع از دروازه خود موفق شدند تا توسط هری کین یک گل وارد دروازه فرانسه کنند. سرانجام بازی با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم فرانسه تمام شد و شاگردان دیدیه شان موفق شدند تا به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

نگاهی به وضعیت تیم مراکش در دور یک چهارم جام جهانی 2022

تیم ملی مراکش با پیروزی مقابل پرتغال به عنوان اولین تیم آفریقایی، در مسابقاات جام جهانی به مرحله نیمه نهایی رسید. در جریان این بازی، تیم ملی مراکش نشان داد که تیم بزرگی است. تک گل این دیدار را یوسف النصیری در نیمه نخست به ثمر رساند.  البته پرتغالی ها در نیمه دوم، عملکردی بهتر و سریع‌ تری داشتند و موقعیت‌ هایی را خلق کردند، اما نتیجه ‌ای نداشت.

زمان پخش زنده مراکش و فرانسه جام جهانی 2022 ؟     

به گزارش فیفا ساعت بازی دو تیم مراکش و فرانسه  نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.