پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022

برای تماشای بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

در این صفحه ما پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022 را در اختیار علاقه مندان به تماشای فوتبال قرار داده ایم. فینال بازی های جام جهانی 2022 از مهم ترین دیدارهای این دوره است، چرا که در جریان این بازی، قهرمانی جام، پس از برگزاری 62 مسابقه (48 دیدار گروهی و 14 دیدار حذفی) مشخص خواهند شد. این دوره از مسابقات بین 32 تیم برگزار شد و طی فراز و نشیب های مختلف، سرانجام دو تیم ملی فرانسه و آرژانتین در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. با برگزاری بازی میان این دو تیم، پرونده این دوره از جام جهانی نیز بسته خواهد شد. دیدار بین دو تیم فرانسه و آرژانتین، قرار است در روز یک شنبه 27 آذر ماه 1401، ساعت 18:30 در ورزشگاه لوسیل برگزار شود. در واقع با برگزاری دو بازی یاد شده، پرونده این دوره از جام جهانی نیز بسته خواهد شد.

بنابراین دوستداران فوتبال، علاقه بسیار زیادی به تماشای زنده این مسابقه دارند و از لحظات حساس و جذاب آن لذت ببرند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی فرانسه و آرژانتین، در دیدار رده بندی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است، تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند.

به همین منظور، نگاهی به عملکرد تیم های فرانسه و آرژانتین در مسابقات نیمه نهایی جام جهانی 2022 می اندازیم.

لینک پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022
پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022

فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی 2022

تیم ملی فرانسه موفق شد با دو گل برابر مراکش پیروز شود و به فینال جام جهانی راه یابد. در این بازی اورلین شوامنی نمایش درخشانی داشت، ولی دیگر رئالی فرانسه یعنی ادواردو کاماوینگا فرصت بازی پیدا نکرد. فرانسه یکشنبه در ورزشگاه لوسیل باید به مصاف آرژانتین برود و این شانس را دارد تا برای دومین دوره متوالی قهرمان شود.

آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی 2022

تیم ملی آرژانتین موفق شد تا با شکست کرواسی در مرحله نیمه نهایی به فینال این مسابقات وارد شود. لیونل مسی و هم تیمی‌ هایش هم به دنبال این هستند که برای اولین بار پس از سال 1986 موفق به فتح این جام شوند. آرژانتین، حریف فرانسه در فینال این دوره، تجربه فینال پی در پی را دارد. این تیم در سال های 1986 و 1990 توانست دو فینال متوالی را تجربه کند. البته آرژانتینی ها، فینال اول را بردند، اما در فینال دوم شکست خورد و مثل آن دوره در تمامی ادوار بعدی جام، تا به این دوره نتوانسته قهرمانی سال 86 خود را تکرار کند. این تیم امیدوار است که فرانسه در فینال 2022 هم به همین سرنوشت دچار شده و نتیجه را به تیم حریف واگذار کند.

جالب این جاست که، مسابقه مرگ و زندگی آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی، تکلیف جوایز فردی این دوره را هم مشخص خواهد کرد. بعد از پایان این دیدار، علاوه بر تیم قهرمان، به احتمال بسیار زیاد تکلیف تمام جوایز فردی مسابقات هم روشن خواهد شد. توپ طلا، کفش طلا، دستکش طلا و جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی، عناوین فردی ارزشمندی است که با توجه به آمار و عملکرد بازیکنان دو تیم حاضر در مسابقه نهایی، بین آن ها تقسیم خواهد شد. لازم به ذکر است، این دو تیم در جام جهانی 2018 هم به مصاف هم رفتند و با نتیجه 3 بر 4 به نفع تیم فرانسه خاتمه یافت.

زمان پخش زنده فرانسه و آرژانتین جام جهانی 2022 ؟   

به گزارش فیفا ساعت بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.