پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های ساحلی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و آرژانتین را روز شنبه به تاریخ 28 بهمن (17 فوریه 2023) در ساعت 20:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات فوتبال ساحلی، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و آرژانتین برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.نگاهی بر بازی‌های گذشته ایران و آرژانتین در سری دیدارهای قبلتیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار در جام‌جهانی فوتبال ساحلی امارات 2024 به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

درباره فوتبال ساحلی بیشتر بدانیم

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402

فوتبال ساحلی، نوعی ورزش فوتبال است که به جای زمین چمن، بر روی زمین‌های پوشیده شده از ماسه برگزار می‌شود. البته انجام بازی فوتبال در ساحل سابقه طولانی دارد، اما برگزاری مسابقات رسمی و تدوین قوانینی برای این رشته ورزشی به سال ۱۹۹۲ و بنیان‌گذاری نهادی به نام فوتبال ساحلی جهانی در این سال بازمی‌گردد. مسابقات فوتبال ساحلی با ۵ بازیکن (یک دروازه‌بان) و توپ فوتبال در ۳ وقت ۱۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود. تعداد تعویض‌ها نامحدود است و برای آن نتیجه مساوی وجود ندارد. به این ترتیب در صورت مساوی در پایان مسابقه، ۱ وقت اضافه ۳ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و پس از آن ضربات پنالتی تکلیف برنده را مشخص خواهد کرد.تیم فوتبال ساحلی ایران، فعالیت خود را از سال 2006 آغاز کرد و در همان سال اول موفق شد تا در قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا، مقام سوم را از آن خود کند و یکی از سه سهمیه تیم‌های آسیایی در دومین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی را کسب کرد.تیم ایران تا کنون ۷ دوره در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی شرکت کرده ‌است و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بود.

وضعیت تیم فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی 2024

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین 28 بهمن 1402

تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه است. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در اروپا پا به این مسابقات گذاشت.

تیم ایران در اولین دیدار خود، مقابل اسپانیا قرار گرفت. دوازده دقیقه اول این دیدار با برتری ۳ بر یک اسپانیا به پایان رسید. برای اسپانیا در این نیمه دیوید آردیل ۲ بار و چیکی گلزنی کردند و تک گل تیم ملی فوتبال ایران را مسلم مسیگر به ثمر رساند.تیم ملی ایران موفق شد گل دوم را توسط محمد علی مختاری در ابتدا نیمه دوم به ثمر برساند اما در ادامه این اسپانیا بود که با گل‌های کومان و خوزه آریاس این نیمه را برتری ۵ بر ۳ به پایان رساند.

یوزهای ایرانی در نیمه سوم، 2 گل زدند و بازی را به تساوی کشاندند، تا برنده این دیدار در وقت ۳ دقیقه اضافی مشخص شود. در حالی که تنها یک ثانیه تا پایان این دیدار باقی مانده بود، خوزه آریاس موفق شد گل ششم اسپانیا را به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ضربات پنالتی با تلاش سید مهدی میرجلیلی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک اسپانیا را مغلوب کند و با برتری ۹ بر ۷ پیروز میدان شود.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم ایران و آرژانتین نیز ساعت  20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV