پخش زنده استقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402

استقلال و صنعت نفت آبادان

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  استقلال و صنعت نفت آبادان را روز جمعه به تاریخ 27 بهمن (16 فوریه 2023) در ساعت 17:15، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته  استقلال و صنعت نفت آبادان در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زندستقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402
پخش زنده استقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402

در هفته شانزدهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم  استقلال و صنعت نفت آبادان، در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را حسن اکرمی برعهده دارد.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم صنعت نفت آبادان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 باخت و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات جام حذفی ایران، مقابل تیم استقلال آبی پوش ملاثانی قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی خاتمه دهد و بازی به وقت اضافه و زدن ضربات پنالتی کشیده شود، تاجایی که حاصل این پنالتی ها با برد تیم استقلال آبی پوش ملاثانی خاتمه یافت.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد و 3 نتیجه مساوی  به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم پیکان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 1 خاتمه دهد و پیروز میدان شود.

پخش زندستقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402
پخش زنده استقلال و صنعت نفت آبادان 27 بهمن 1402

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم استقلال  3 بار پیروز میدان بوده است و 2 بار هم هر دو تیم نتیجه مساوی کسب کرده‌اند. با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود در بازی روز جمعه تیم استقلال پیروز شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم استقلال طی 15 بازی خود، با کسب 32 امتیاز و تفاضل 14 گل، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم صنعت نفت آبادان هم، طی 15 بازی خود، با کسب 11 امتیاز و تفاضل 13- گل، در رده پانزدهم جدول جای گرفته‌ است.

این دیدار می‌تواند تقابل جذاب پیشکسوتان اسبق استقلال تهران باشد زیرا هدایت تیم صنعت نفت برعهده سهراب بختیاری ‌زاده کاپیتان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم  استقلال و صنعت نفت آبادان نیز ساعت  17:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV