دانلود مسابقه معرکه

دانلود مسابقه معرکه

رقابت همیشه شیرین است، البته اگر از نوع سالمش باشد! چرا که افراد برای برد در هر زمینه‌ای، تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا پیروز میدان شوند و اگر جایزه‌ای هم در میان باشد که چه بهتر، تلاش‌ها چند برابر می‌شود.

تماشای برنامه معرکه

رقابت‌های سالم نه تنها برای شرکت‌کنندگان در مسابقات جذاب است، بلکه برای تماشاگران مسابقه هم سرگرم کننده است و حتی آدرنالین خون‌شان را بالا می‌برد. بر همین اساس است که مسابقات تلویزیونی ساخته شدند تا بدین طریق یک مسابقه تماشاگران میلیونی داشته باشد و افراد بتوانند مسابقه مورد علاقه خود را، از طریق قاب تلویزیون، به آسانی تماشا کنند.

از این رو هر روزه شاهد ساخت مسابقات تلویزیون در قالب‌های مختلف ورزشی، اطلاعات عمومی، هوش، استعدادیابی و غیره هستیم. هر یک از این مسابقات، برای سبک و سلایق مختلفی ساخته می‌شوند و بدین طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی، موفق شده تا تمام مخاطبینش را راضی نگه دارد.

یکی از برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده تلویزیونی که این روزها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، مسابقه تلویزیونی معرکه است. در این رقابت شرکت کنندگان، باید شغل افراد حاضر در استادیوم را حدس بزنند و امتیاز آن بخش را به دست آورند. با توجه به جذابیت بالای مسابقه معرکه، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از سایت فام شما را با این برنامه تلویزیونی بیشتر آشنا کنیم و  درباره نحوه دانلود مسابقه معرکه و تماشای آن صحبت کنیم.

نگاهی به جذابیت‌های مسابقه تلویزیونی معرکه

دانلود مسابقه معرکه
دانلود مسابقه معرکه

مسابقه معرکه به تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان برنامه ای برای سرگرمی و مسابقه بین دو گروه شرکت کننده است که برای برنده شدن جایزه 60 میلیون تومانی،  وارد میدان رقابت می شود.

یکی از عمده جذابیت های این برنامه  همین رقابتی بودن آن است که میان دو گروه شرکت کننده ایجاد می شود و همین امر باعث شده تا شرکت کنندگان تلاش مضاعفی داشته باشند. چراکه در مسابقات تک نفره، فرد باید به تنهای و بدون رقیب به سوالات جواب دهد و تنها تلاش وی برای کسب جایزه بیشتر است، نه بیرون کردن رقیب از میدان مسابقه!

 از دیگر جذابیت‌های این مسابقه تلویزیونی اجرای آن توسط سید جواد رضویان است. این بازیگر توانمند کشورمان که در اجرا و کارگردانی هم دستی داشته و به خوبی توانسته از عهده همه آن‌ها بربیاید. این بار در میدان مسابقه معرکه جولان می‌دهد و با بیان شیرین و طنز ذاتی‌اش موفق شده تا فضای مسابقه را به خوبی گرم کند و مخاطبان را در مدت زمان پخش، پای تلویزیون میخ‌کوب کند.

از سوی دیگر مسابقه معرکه نوعی سنجش هوش و دقت شماست. چرا که باید شش دونگ حواستان را به تلویزیون بدهید. سپس سرنخ‌هایی که فرد مذکور برای پیدا کردن شغلش به شرکت کنندگان را می‌دهد گوش کنید. در نهایت هم شغل آن فرد را حدس بزنید. این طور مسابقه ها، مخاطبان را هم به چالش می کشد، گویی خودشان هم در مسابقه حضور دارند و بدین طریق هیجان وارد منازل شما هم خواهد شد.

بعد از این که شغل فرد مذکور درست حدس شد، آن فرد بخشی از شغلش را برای شرکت کنندگان و مخاطبان به نمایش می‌گذارد و این کار باعث می شود تا جذابیت برنامه دو چندان شده و برنامه از حالت یکنواختی خارج شود.

نحوه تماشای مسابقه معرکه

دانلود مسابقه معرکه
دانلود مسابقه معرکه

مسابقه تلویزیونی معرکه از آن‌طور برنامه‌هایی است که در هر قسمتش چالش جدیدی برای شما رو می کند و باید شغل‌های جدیدی را با راهنمایی‌هایی ویژه حدس بزنید. پس غالبا مخاطبان این برنامه تمایل دارند تا تمام قسمت‌های آن را تماشا کنند و از هر لحظه برنامه لذت ببرند.

حال اگر در زمان پخش این برنامه جذاب به تلویزیون دسترسی نداشتیم چه باید کرد. سایت فام به عنوان یک رسانه تلویزیون اینترنتی این مشکل را حل کرده است. چراکه شما در هر کجایی ایران و جهان که باشید، تنها کافی است با داشتن یک سیستم هوشمند و اینترنت در زمان پخش مسابقه وارد سایت فام شده و بر روی پخش زنده شبکه سوم سیما کلیک کنید.

اگر زمان پخش برنامه هم، وقت تماشای آن را نداشتید، می‌توانید وارد وب‌سایت فام با آدرس www.fam.ir شوید و در قسمت جستجو، نام برنامه تلویزیونی معرکه را وارد کرده و بر روی واژه جستجو کلیک کنید.

این اثر برنامه با دو گزینه کیفیت اتوماتیک و انتخاب دستی برای پخش در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بر اساس نوع اتصال اینترنت و سرعت خود، آن را به دو صورت دستی یا اتوماتیک تماشا کنید. همچنین می‌توانید در هر لحظه و هر مکان با دسترسی به اینترنت پایدار به تماشای این مسابقه جذاب تلویزیونی بپردازید.