پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم صنعت نفت آبادان  و پرسپولیس را روز چهار‌شنبه به تاریخ 19 بهمن (8 فوریه 2023) در ساعت  18، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته صنعت نفت آبادان  و پرسپولیس در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به میزبانی صنعت نفت در آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم صنعت نفت آبادان در 18 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا  2 برد، 5 مساوی و 11 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 12- گل، 11 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه پانزدهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 18 بازی خود، تا کنون 10 برد، 6 مساوی و 2 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  14 گل و کسب 36  امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. تیم صنعت نفت آبادان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 4 باخت و 1 مساوی داشته است. تیم پرسپولیس هم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 2 مساوی و 1 باخت را کسب کرده است.

پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401
پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 0 از تیم صنعت نفت آبادان ببرد، البته در 5 دیدار گذشته هم تیم پرسپولیس ، 3 بار پیروز میدان بوده، 1 بار هم تیم صنعت نفت آبادان پیروز شده است و 1 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند. بازی روز چهارشنبه هم پیش‌بینی می‌شود که تیم پرسپولیس پیروز شود، زیرا تیم پرسپولیس از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی ممکن است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز چهار‌شنبه، برای هر دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده صنعت نفت آبادان و پرسپولیس 19 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV