پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401

پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و تراکتور را روز چهار‌شنبه به تاریخ 19 بهمن (8 فوریه 2023) در ساعت 15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار هوادار و تراکتور برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هوادار و تراکتور در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم هوادار و تراکتور در استادیوم پاس قوامین به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تیم هوادار میزبان تیم تراکتور است. تیم تراکتور در 18 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 5 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 4  گل، 29 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم هوادار نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 18 بازی خود، تا کنون 5 برد، 7 مساوی و 6 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  2- گل و کسب 22 امتیاز، در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است. تیم تراکتور در 5 بازی آخر خود، تا کنون 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی داشته است. تیم هوادار هم در 5 بازی آخر خود، 3 برد و 2 مساوی را کسب کرده است. دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که هر دو، بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهند. البته در 3 دیدار گذشته هم تیم هوادار، 1 بار پیروز میدان بوده، 1 بار هم تیم تراکتور پیروز شده است و 1 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند.

پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401
پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401

بازی روز چهارشنبه هم پیش‌بینی می‌شود که تیم تراکتور پیروز شود، اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، مسابقه دو تيم هوادار تهران و تراکتور تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. زیرا ورزشگاه پاس قوامین تهران مجهز به‌ سامانه بلیت‌فروشی الکترونیک نیست، امکان خدمت‌رسانی به تماشاگران فوتبال را در دیدار فردای دو تيم هوادار تهران و تراکتور تبریز وجود ندارد و این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز چهار‌شنبه، برای هر دو تیم هوادار و تراکتور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده هوادار و تراکتور 19 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم هوادار و تراکتور نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV