پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401

پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و فوتبال باشگاه‌های جهان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و الاهلی را روز چهارشنبه به تاریخ 19 بهمن (8 فوریه 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار فوتبال باشگاه‌های جهان 2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و الاهلی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

معرفی اجمالی در خصوص جام باشگاه‌های جهان

بازی تیم‌های الاهلی مصر و رئال مادرید اسپانیا در چارچوب بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های جهان در مراکش برگزار می‌شود و الاهلی هواداران زیادی در ورزشگاه خواهد داشت. قهرمان آفریقا که در مرحله قبل با موفقیت از سد سیاتل ساندرز آمریکا به عنوان قهرمان آمریکای شمالی گذشت، این روزها با بحران شدیدی مواجه شده است. شاید همه رئال را از پیش برنده این بازی بدانند اما باید بدانید الاهلی از نظر آماری پرافتخارترین تیم دنیا است و همین حالا هم فرم خیلی خوبی با ۲۰ بازی متوالی بدون شکست دارد. آن‌ها هر ۵ بازی آخر خود را پیروز شده‌اند و در این ۵ بازی تنها ۱ گل دریافت کرده‌اند. از سوی دیگر رئال مادرید با آنچلوتی که فصل را خوب شروع کرده بود، در حال حاضر در لالیگا در رده دوم است و در ۵ بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است. رئال مادرید پس از جام جهانی با افت شدیدی روبه‌رو شده، به طوری که سوپرکاپ را به بارسلونا واگذار کرد و در جدول لالیگا هم با این تیم، اختلافی ۸ امتیازی دارد. موفقیت در جام جهانی باشگاه‌ها می‌تواند شاگردان آنچلوتی را به روزهای خوب گذشته برگرداند. کورتوا، بنزما، آلابا و میلیتائو، بازیکنانی هستند که احتمالا در دیدار رئال مادرید مقابل الاهلی مصر غایب خواهند بود.

پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401
پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401

الاهلی مصر تاکنون هفت بار در جام باشگاه‌های جهان حاضر بوده ولی هرگز نتوانسته به فینال برسد. آنها حالا باید برابر پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال مادرید قرار بگیرند. دو دهه پیش الاهلی در دیداری دوستانه توانست رئال را در مصر شکست دهد و حالا به دنبال تکرار همان اتفاق است. مارسل کولر، مربی سوئیسی الاهلی، در مورد این بازی گفت: «کسب پیروزی برابر رئال بسیار سخت است و شاید غیرممکن اما هرگز نمی‌توان با اطمینان گفت که ما نمی‌توانیم رئال را ببریم. این بیشتر به یک معجزه ورزشی شبیه است اما اصلا نا امید نیستیم. رئال از بهترین‌های دنیاست و مربی بسیار پرافتخاری هم دارند.» وی ادامه داد: «این مهمترین بازی تاریخ باشگاه است و اگر رئال را ببریم، بازی تاریخی خواهد شد. امیدوارم دست به معجزه بزنیم ولی واقع‌بینانه بخواهم حرف بزنم، کار بسیار دشواری است.»

زمان پخش زنده رئال مادرید و الاهلی 19 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و الاهلی نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV