پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌ مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس را روز یک‌شنبه به تاریخ 21 آبان (12 نوامبر 2023) در ساعت 16:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته سپاهان و پرسپولیس در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته دهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم سپاهان و پرسپولیس، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را موعود بنیادی فر برعهده دارد.

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402
پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم سپاهان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کرده است. این تیم، در هفته گذشته، از سری بازی های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم المالیق قرار گرفت که البته موفق شد تا این بازی را با نتیجه 9 بر 0 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. تیم پرسپولیس در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم استقلال تاجیکستان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی تک گل زده خاتمه دهد.

پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402
پخش زنده سپاهان و پرسپولیس 21 آبان 1402

اگر بخواهیم  5 بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که، در این بازی‌ها تیم پرسپولیس، دو بار پیروز میدان بوده است، در حالی که 2 بار برد از آن تیم سپاهان بوده و 1 بار هم، هر دو تیم نتیجه مساوی به‌دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی بازی روز یک‌شنبه تقریبا سخت است و همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس با کسب 17 امتیاز و تفاضل 7 گل، در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم سپاهان با کسب 12 امتیاز و تفاضل 9 گل، در رده نهم جدول جای گرفته‌ است.

این بازی رویارویی بهترین خط دفاع و حمله لیگ خواهد بود. بر اساس آخرین آمار به دست آمده، پرسپولیس بهترین تیم لیگ در زمینه فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس رتبه نخست را دارد. علاوه بر این پرسپولیس در شوت رتبه اول و در شوت در چارچوب رده دوم لیگ را در اختیار دارد. سپاهان هم در شوت در چارچوب، دقت شوت و نرخ تبدیل شوت به گل بهترین تیم لیگ است و در مالکیت توپ و تعداد شوت یکی از 3 تیم موفق لیگ به شمار می‌رود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV