معرفی فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023

معرفی فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023

معرفی فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023 : فیلم «آگاهی» در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از برترین فیلم‌های علمی تخیلی در سال مورد استقبال بسیاری از کاربران و بینندگان قرار گرفته و توانسته داستان فیلم را به خوبی به کاربران منتقل کند.

ژانر اصلی فیلم «آگاهی» یک ترکیبی از رازآلود، هیجان‌انگیز و علمی تخیلی می‌باشد. این اثر توسط کمپانی Federation Spain تولید شده و تحت کارگردانی دانیل بنمایور ساخته شده است. فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط دانیل بنمایور، مانوئل بورک و ایوان لدسما نوشته شده است. «آگاهی» یک فیلم سرگرم‌کننده از کشور اسپانیا است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. در این فیلم، بازیگرانی مانند انزو کالیا، پدرو آلونسو، ویکتور سرزوئلا و سایرین نقش‌های مهمی را ایفا کرده‌اند. در ادامه به معرفی این فیلم سینمایی می پردازیم.

داستان فیلم سینمایی آگاهی

فیلم سینمایی آگاهی
فیلم سینمایی آگاهی

یک نوجوان با توانایی ایجاد توهم‌های بصری توانسته است ذهن مردم را متلاشی کند. اما وقتی یکی از تلاش‌هایش به مشکل برخورد، دو سازمان رقیب هدفش می‌شوند و قصد دارند از توانایی‌اش بهره ببرند. داستان فیلم «آگاهی» درباره‌ی این نوجوان طغیانگر است که قادر به ایجاد توهم‌های بصری است و توانایی دستکاری در ذهن افراد را دارد. وقتی یکی از توانمندی‌هایش به مشکل برمی‌خورد، هدف تعدادی از سازمان‌های رقیب می‌شود که قصد دارند از قدرت و توانایی او بهره‌مند شوند. به طور کلی این فیلم سینمایی میتواند در طول مدت نمایش داستانی جذاب را نقل کند.

بازیگران و عوامل

carlos scholz در نقش Ian

carlos scholz ، بازیگری با تجربه و استعداد چند‌گانه است که توانسته است با بازی‌های پرقدرت و متنوع خود، در دنیای سینما و تلویزیون، جایگاه خود را پیدا کند. او با نقش‌های گوناگون در انواع ژانرها، از جمله درام، اکشن و کمدی، توانسته است توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کند. کارلوس با حضور واقعیت‌بخش و عمیق خود، نشان داده است که چهره‌ای چند‌ابعادی و چالشی در صحنه بازیگری است که می‌تواند هر نوع نقشی را به زیبایی و قدرت ایفا کند.

Pedro Alonso در نقش Vicente

فیلم سینمایی آگاهی
فیلم سینمایی آگاهی

پدرو آلونسو، بازیگر بارز و توانمندی است که با بازی‌های شگفت‌انگیز و قدرتمند خود، توانسته است به عنوان یکی از صدای برجسته در صنعت سینما و تلویزیون شناخته شود. او با بازی پرطرفدار در سریال‌های معروف مانند “خانه کاغذی”، توانسته است توجهات مخاطبان را به خود جلب کند. استعداد چند‌گانه و قدرت اجرایی پدرو، باعث شده تا او به یکی از بازیگران محبوب و مورد توجه در صنعت سینما تبدیل شود. او با توانایی در ایفای نقش‌های متنوع و چندگانه، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صحنه بازیگری برای خود بسازد.

Daniel Benmayor کارگردان این اثر

Daniel Benmayor یک کارگردان خلاق و نوآور در صنعت سینما است که با آثار خود، به عنوان یک هنرمند چند‌جانبه، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. او با استفاده از دیدگاه‌های خاص و نوآورانه در سینما، توانسته است آثاری متنوع و جذاب ارائه دهد. نحوه‌ی ترکیب عناصر گوناگون همچون هیجان، علمی تخیلی و ابزارهای نوین سینمایی، از ویژگی‌هایی است که او را به یک کارگردان مورد توجه و الگو تبدیل کرده است. به واسطه استعداد و خلاقیت در روایت داستان و زبان بصری، توانسته است آثاری جدید برای مخاطبان خلق کند.

 

امتیاز ها

معرفی فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023
معرفی فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023

فیلم «آگاهی» با امتیاز 5.3 از 2 هزار رای در سایت IMDb و امتیاز 13 درصد در رتن تومیتو امتیازدهی شده است. این امتیازات از سوی منتقدان نشان می‌دهد که فیلم مورد پسند آن‌ها نبوده و بازخورد مثبتی از آنان دریافت نکرده است که البته در دیگر امتیاز هایی که در ای ام دی بی یا گوگل ثبت شده نیز این موضوع را می توان دریافت. اما در کنار این نظرات منفی، کاربران در گوگل به این فیلم امتیازی معادل با 58 درصد رضایت اعلام کرده‌اند. این نشان می‌دهد که مخاطبان ممکن است نظرات متفاوتی نسبت به فیلم داشته باشند و بخشی از آن‌ها از محتوا و اجرای فیلم راضی بوده‌اند. البته به طور کلی دیدن این فیلم سینمایی به کاربران پیشنهاد می شود.

نحوه مشاهده فیلم آگاهی

به دوستانی که هنوز این فیلم را ندیده‌اند یا می‌خواهند دوباره آن را تماشا کنند، پیشنهاد می‌شود از وب‌سایت فام با آدرس www.fam.ir استفاده کنند. با مراجعه به بخش فیلم و سریال این سایت و انتخاب “آگاهی“، می‌توانند این فیلم را تماشا کنند. این اثر سینمایی با دو گزینه کیفیت اتوماتیک و انتخاب دستی برای پخش در دسترس است تا بتوانید بر اساس نوع اتصال اینترنت و سرعت خود، فیلم را به صورت دستی یا اتوماتیک تماشا کنید. همچنین میتوانید در هر لحظه و هر مکان با دسترسی به اینترنت پایدار به تماشای این فیلم سینمایی بپردازید.