پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم لیورپول و برنتفورد را روز ‌یک‌شنبه به تاریخ 21 آبان (12  نوامبر 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس ، این بار بین دو تیم پرطرفدار لیورپول و برنتفورد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته لیورپول و برنتفورد در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته دوازدهم از مسابقات لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و برنتفورد به مصاف یکدیگر می‌روند.   

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402
پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم لیورپول در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کند. این تیم در بازی اخیر خود، از سری بازی‌های لیگ اروپا مقابل تیم تولوز قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم برنتفورد هم در 5 بازی اخیر خود، موفق شد تا 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی کسب کند. این تیم در بازی اخیرش، از سری بازی‌های لیگ برتر انگلیس مقابل تیم وستهم قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه  3 بر 2 از تیم حریف ببرد.

 اگر نگاهی به جدول لیگ برتر انگلیس بیندازیم، مشاهده خواهیم کرد که تیم لیورپول، با کسب 24 امتیاز و تفاضل 14 گل، جایگاه چهارم جدول را از آن خود کند. تیم برنتفورد هم موفق شده تا، با کسب 16 امتیاز و تفاضل 5 گل، جایگاه نهم جدول را از آن خود کند.

پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402
پخش زنده لیورپول و برنتفورد 21 آبان 1402

اگر بخواهیم 4 بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، حاصل این بازی‌ها، 1 برد برای تیم برنتفورد و 2 برد هم برای تیم لیورپول ثبت شده است و 1 بار هم هر دو تیم نتیجه مساوی کسب کرده اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که  در بازی روز ‌یک‌شنبه تیم لیورپول پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لیورپول پس از تساوی در زمین لوتون و سپس شکست برابر تولوز در لیگ اروپا یکشنبه باید در آنفیلد برابر برنتفورد قرار بگیرد. قرمزها و برنتفورد در فصل گذشته که در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، هر کدام یک پیروزی خانگی را به دست آوردند.

برنتفورد تیمی به خوبی سازماندهی شده است. این تیم، مجموعه‌ای هیجان‌انگیز با بازیکنانی باکیفیت است. بازیکنان واقعا هجومی، سریع و با ضد حملات کشنده است. آنها هر لحظه می‌توانند سبکشان را تغییر دهند و در مجموع تیمی هستند که دوست دارند مالک توپ و میدان باشند.  

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم لیورپول و برنتفورد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال لیورپول و برنتفورد چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم لیورپول و برنتفورد نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV