پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401

پخش زنده ورزش

پخش زنده ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و والنسیا  را روز ‌پنج‌شنبه به تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2023) در ساعت 23:30 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و والنسیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

بازی‌های گذشته رئال مادرید و والنسیا در سری دیدارهای لالیگا اسپانیا

 در سری مسابقات لالیگا اسپانیا  2023-2022، دو تیم رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی مربوط به دیدار معوقه هفته هفدهم لالیگا است که به خاطر سوپرجام اسپانیا به تعویق افتاده بود.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لالیگا اسپانیا به شرح زیر می‌باشد.

تیم رئال مادرید طی 18 بازی خود که از اول مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 13 برد، 3 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و با تفاضل 22  گل و کسب 42 امتیاز، توانست تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.تیم رئال مادرید در بازی گذشته خود، مقابل تیم رئال سوسیداد قرار گرفت و بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم والنسیا نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 18 بازی، تاکنون 5 برد، 5 مساوی و 8 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 4 گل و کسب 20 امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته است.

تحلیل پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401

تیم والنسیا هم در بازی قبلش، مقابل تیم وایادولید قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع تیم والنسیا در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 1 برد، 2 مساوی و 2  باخت کسب کند.اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 3 برد برای تیم رئال مادرید ثبت شده، 1 بازی را تیم والنسیا پیروز میدان بوده و یک بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز ‌پنج‌شنبه به نفع تیم رئال مادرید تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است.    

جالب است بدانید، رویارویی رئال مادرید و والنسیا یکی از رقابت‌های مهم فوتبال در اسپانیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 13 بهمن 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و والنسیا نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.