پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار را روز پنج‌شنبه به تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2023) در ساعت 17، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار صنعت نفت آبادان و هوادار برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته صنعت نفت آبادان و هوادار در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تیم نفت آبادان میزبان هوادار است.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

تیم هوادار در 17 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 4 برد، 7 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 3-  گل، 19 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه دهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم صنعت نفت آبادان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 17 بازی خود، تا کنون 2 برد، 5 مساوی و 10 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  11- گل و کسب 11 امتیاز، در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته است.تیم هوادار در 5 بازی آخر خود موفق شده تا 2 برد و 3 مساوی را کسب کرده‌اند و تیم صنعت نفت آبادان هم در 5 بازی اخیر خود تاکنون 3 باخت و 2 مساوی به دست آورده است.

البته دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم صنعت نفت آبادان موفق شد تا در ورزشگاه آزادی، بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم هوادار ببرد. البته در 3 دیدار گذشته هم تیم صنعت نفت آبادان، هر سه بار را پیروز میدان بوده است. این آمار و نتایج نشان می‌دهد که هر دو تیم از وضعیت نسبتا مشابهی برخوردارند و همین امر باعث می‌شود تا پیش‌بینی بازی سخت و تقریبا غیر ممکن باشد. اما همواره به یاد داشته باشید که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و احتمال وقوع هر اتفاقی ممکن است.

در این دیدار امید خالدی و حسن بیت‌سعید ۲ بازیکن مصدوم تیم صنعت نفت آبادان هستند و نمی‌توانند تیم را در بازی روز پنج‌شنبه همراهی کنند، اما دیگر بازیکنان با شرایط مناسب در اختیار کادر فنی هستند. در حالی که هواداری‌ها هفته گذشته محمد‌جواد محمدی و داریوش شجاعیان را به علت محرومیت در اختیار نداشتند ولی در این هفته بدون مصدوم و محروم در بازی حاضر می‌شوند.بنابراین بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار  چه ساعتی است؟      

ساعت بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.