پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401

پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401

پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام حذفی ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم یوونتوس و لاتزیو را روز پنج‌شنبه به تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار یوونتوس و لاتزیو برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته یوونتوس و لاتزیو در سری دیدارهای جام حذفی ایتالیا

در دور یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا 2023-2022، دو تیم یوونتوس و لاتزیو در ورزشگاه آلیانس به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401

تیم یوونتوس طی 20 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 11 برد، 5 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و با تفاضل  13 گل و کسب 23 امتیاز، توانست تا در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد. توجه داشته باشید که، محاسبه امتیازات تیم یوونتوس با احتساب 15 امتیاز منفی صورت گرفته است.تیم یوونتوس در بازی گذشته خود، مقابل تیم مونزا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم لاتزیو نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 20 بازی خود، تاکنون 11 برد، 5 مساوی و 4 باخت به‌ دست آورده است.

این تیم با تفاضل 20 گل و کسب 38 امتیاز، مقام سوم جدول را به ‌دست آورده است.  تیم لاتزیو هم در بازی قبلش، مقابل تیم فیورنتینا قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه دهد و در مجموع تیم لاتزیو در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 3 برد و 2 مساوی کسب کند.

تحلیل یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 3 برد برای تیم یوونتوس ثبت شده است و دو بار هم بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز پنج‌شنبه به نفع تیم یوونتوس تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی یوونتوس و لاتزیو یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در ایتالیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند و از دور مسابقات جام حذفی خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 13 بهمن 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم یوونتوس و لاتزیو نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.