پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401

پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401

در این صفحه به لینک پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401 دسترسی خواهید داشت. برای تماشای فوتبال پرسپولیس و پیکان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان را روز یک شنبه به تاریخ 4 دی (25 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و پیکان برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

گذشته پرسپولیس و پیکان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سیزدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم پرسپولیس طی 12 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 4 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 8 گل، 28 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در صدر جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پیکان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 12 بازی، تاکنون 2 برد، 6 مساوی و 4 باخت به دست آورده است. این تیم با کسب تفاضل 4- گل و کسب 12 امتیاز، مقام دوازدهم جدول را از آن خود کرده است. 

پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401
پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401

پرسپولیس و پیکان

پیکانی ‌ها هفته گذشته مقابل تراکتور بازنده شده‌ اند و حالا برای جبران این شکست و بد شانسی ‌های چند هفته گذشته وارد میدان مسابقه خواهند شد. یکی از تقابل های جالب بازی پیکان و پرسپولیس، حضور بازیکنان سابق استقلال در جمع شاگردان مجتبی حسینی است. در بین بازیکنان پیکان، مجتبی حق دوست، محمد بلبلی، محمد حسین فلاح و محمد ناصری سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارند. بازیکنانی که اگر با صلاحدید مجتبی حسینی به زمین بروند، انگیزه زیادی برای نمایش خوب خواهند داشت. تیم پرسپولیس هم در این بازی، نباید تنها به یک گل قانع باشد، البته یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم معتقد است، پیکان تیم جوان، با دوندگی بالا و قابل احترامی است که کادر فنی خوبی هم دارند، بنابراین فردا باید با تمرکز کامل بازی کنند.

به جرات می توان گفت، بازی روز یک شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را می کند تا صدرنشینی جدول را حفظ کند و تیم پیکان هم در تلاش است تا در جدول جایگاه خود را ارتقا دهد و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده تیم پرسپولیس و پیکان 4 دی 1401 ؟   

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان نیز ساعت 15:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

iptv