پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401

پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401

در این صفحه لینک پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401 در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نفت آبادان و استقلال را روز یک شنبه به تاریخ 4 دی (25 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار نفت آبادان و استقلال برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

تماشای پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401

در هفته سیزدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم نفت آبادان و استقلال در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی تیم صنعت نفت آبادان، میزبان تیم استقلال می باشد. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم استقلال طی 12 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 6 برد، 5 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 6 گل، 23 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد. 

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نفت آبادان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 12 بازی خود، تا کنون 2 برد، 3 مساوی و 7 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 7- گل و کسب 9 امتیاز، مقام پانزدهم جدول را از آن خود کرده است.

وضعیت تیم نفت آبادان

 سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت تیمش معتقد است، تیم از لحاظ تکنیکی و بدنی شرایط بسیار خوبی دارد، اما از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب کار نمی ‌کند که البته امیدواریم این مشکل هم با تمرین و تکرار و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان برطرف شود. از سویی دیگر صنعت نفت آبادان در جدال با استقلال، دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت و در مجموع تیم دارای 4 مصدوم است و این امر باعث نگرانی نفتی ها در برابر تیم استقلال شده است.

حال اگر تیم استقلال، بتواند 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند و در صدر جدول قرار خواهد گرفت. بنابراین بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا دروازه حریف را باز کرده و کار خود را برای مسابقات بعدی هموارتر نمایند. به جرات می توان گفت، بازی روز یک شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستند تا در جدول جایگاه خود را ارتقا دهد و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده نفت آبادان و استقلال 4 دی 1401 ?

ساعت بازی دو تیم نفت آبادان و استقلال نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.