پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

در این صفحه پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم برنتفورد و تاتنهام را روز دوشنبه به تاریخ 5 دی (26 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار برنتفورد و تاتنهام برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته برنتفورد و تاتنهام در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته شانزدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم برنتفورد و تاتنهام به مصاف یکدیگر می روند. تیم برنتفورد طی 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 4 برد، 7 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 2-  گل و کسب 19 امتیاز، جایگاه دهم جدول را از آن خود کند. اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم تاتنهام نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تاکنون 9 برد، 2 مساوی و 4 باخت به دست آورده است. این تیم با کسب تفاضل 10 گل و کسب 29 امتیاز، مقام چهارم جدول را به دست آورده است. کونته سرمربی تاتنهام از شروع فصل دوم لیگ به شدت ناراضی است. وی معتقد است بازیکنان تیمش، هنوز از مسابقات جام جهانی خسته اند و نیاز به کمی وقفه و استراحت برای فصل دوم لیگ دارند. جالب است بدانید 12 نفر از بازیکنان تیم تاتنهام در سری مسابقات جام جهانی 2022 حضور داشتند و در واقع این مورد نشان دهنده قدرت بالای این تیم است.

پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401
پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

تحلیل پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

با توجه به شرایط موجود و آمادگی بالای بازیکنانی که در جام جهانی شرکت نداشته اند، سرمربی تیم تاتنهام تصمیم گرفت تا رمرو در بازی دوشنبه حضور نداشته باشد و لوریس نیز بازی را از روی نیمکت پیگیری کند. بنتاکور نیز به دلیل محرومیت در ترکیب تاتنهام غایب خواهد بود. ریچالیسون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ یک ماه از میادین دور است و لوکاس مورا نیز هم چنان مشکل مصدومیت دارد.

تیم برتنفورد هم در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و موفق شده تا خود را در میانه های جدول نگه دارد. سرمربی دانمارکی تیم  برنتفورد هم با توجه به آمادگی کامل تیمش، اعتقاد دارد که در فصل دوم، تیم عملکرد بهتری را از خود ارائه دهد و جایگاه بهتری را در جدول به دست آورد. به جرات می توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستند تا در جدول جایگاه خود را ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده برنتفورد و تاتنهام 5 دی 1401

ساعت بازی دو تیم برنتفورد و تاتنهام نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV