پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401 

پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد را شنبه شب به تاریخ  22 مرداد (13 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار  منچستریونایتد و برنتفورد  برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401 ساعت 21:00 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته  منچستریونایتد و برنتفورد در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های برنتفورد و منچستریونایتد در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23  امشب  د ر ورزشگاه برنتفورد کامیونیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح بود که:  تیم منچستریونایتد که با عنوان شیاطین سرخ هم شناخته می شوند، طی یک بازی انجام داده، با نتیجه یک بر دو بازی را به تیم  برایتون واگذار کرد و با تفاضل گل منفی یک و کسب 0 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گیرد. در حالی که تیم برنتفورد در هفته گذشته لیگ، در مقابل تیم لسترسیتی قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و از این رو تیم برنتفورد با تفاضل گل صفر و کسب یک امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. طبق آمار به دست آمده از فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایند موفق شد تا در جایگاه ششم جدول قرار گیرد و تیم برنتفورد جایگاه سیزدهم را از آن خود کرد. در بازی های گذشته ای که بین این دو تیم انجام شده است، تیم برنتفورد هرگز نتوانسته مقابل این تیم پیروز شود. ترکیب احتمالی برنتفورد و منچستریونایتد به شرح زیر می باشد.

برنتفورد (3-3-4): رایا، آنری، بن می، یانسون، هیکی | یانلت، نورگارد، ینسن | ویسا، ایوان تونی، ام‌بوئمو

منچستریونایتد (3-3-4): دخیا | دالو، مگوایر، لیساندرو مارتینز، مالاسیا | اریکسن، فرد، برونو فرناندز | سانچو، رونالدو، رشفورد

نکته جالب توجه این جاست که، در این فصل از لیگ برتر، تیم منچستر یونایند از حضور رونالدو بهره برده است و همین امر به قطع بر روی عملکرد تیم نتایج مثبتی را خواهد گذاشت. تن هاگ (مربی تیم منچستر یونایند) هم درباره حضور رونالدو در تیم چنین بیان کرد که، “ما قبلا نیز گفته ‌ایم که رونالدو در برنامه‌ های ما برای این فصل حضور دارد. ما برای او نقشه ‌های زیادی داریم.” بازی امروز برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی لحظاتی حساس و هیجان انگیز را به همراه خواهد داشت، چرا که در این بازی، بازیکنان شیاطین سرخ با تمام قدرت حاضر می شوند تا با یک برد پر گل، علاوه بر جبران باخت بازی قبل، امتیاز بیشتری به دست آورند و جایگاه خود در جدول را ارتقا دهند.

زمان پخش بازی برنتفورد و منچستریونایتد کی است؟    

ساعت بازی دو تیم برنتفورد و منچستریونایتد نیز ساعت 21:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.