پخش زنده بازی لسترسیتی و آرسنال 22 مرداد 1401 

پخش زنده بازی لسترسیتی و آرسنال

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان پخش زنده بازی لسترسیتی و آرسنال را شنبه شب به تاریخ  22 مرداد (13 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار  لسترسیتی و آرسنال برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای پخش زنده بازی لسترسیتی و آرسنال 22 مرداد 1401 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته  لسترسیتی و آرسنال در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 امشب شاهد بازی دو تیم انگلیسی لسترسیتی و آرسنال از لیگ برتر انگلیس 23-2022 در ورزشگاه Emirates می باشیم. و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح بود که:  تیم آرسنال از شهر لندن انگلیس، طی یک بازی انجام داده، با نتیجه دو بر صفر موفق شد تا از تیم  کریستال پالاس ببرد و با تفاضل دو گل و کسب 3 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. در حالی که تیم لسترسیتی از شهر لستر انگلیس در هفته گذشته لیگ، در مقابل تیم برنتفورد قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و از این رو تیم لسترسیتی با تفاضل گل صفر و کسب یک امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گیرد.

طی بازی های گذشته ای که این دو تیم رو در روی یکدیگر انجام  داده اند، هر دو تیم نتایج برد، باخت ومساوی را تجربه کرده اند، اما در میان بازی های انجام شده، اکثریت بردها متعلق به تیم آرسنال می باشد. البته این نتایج جای هیچ تعجبی نیست، چرا که علاقه مندان به فوتبال لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال را به عنوان رکورد دار طولانی ‌ترین مدت صدرنشینی بدون وقفه در لیگ فوتبال انگلیس می شناسند، زیرا این تیم در یکی از فصل های لیگ برتر، قهرمانی بدون شکست را به دست آورد و موفق شد تا اولین و تنها تیم در تاریخ لیگ برتر باشد که جام طلایی را از آن خود می کند. البته در لیگ گذشته تیم آرسنال عملکرد خوبی از خود نشان نداد و موفق شد تا در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد، در صورتی که تیم لسترسیتی در لیگ گذشته جایگاه هشتم جدول را از آن خود کرد. به قطع دیدار امروز یکی از حساس ترین بازی های لیگ برای تیم آرسنال می باشد، چرا که طبق آخرین اطلاعات به دست آمده بازیکنان تیم لسترسیتی تا آخرین لحظات، مشغول به تمرین بودند و با آمادگی کامل در مقابل تیم حریف حاضر می شوند.

زمان پخش بازی  لسترسیتی و آرسنال کی است؟    

ساعت بازی دو تیم  لسترسیتی و آرسنال نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.