پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مون پلیه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مون پلیه

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مون پلیه را شنبه شب به تاریخ  22 مرداد (13 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ یک فرانسه 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار  پاری سن ژرمن و مون پلیه برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و مون پلیه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت 23:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته  پاری سن ژرمن و مون پلیه  در سری دیدارهای لیگ یک فرانسه

دو تیم پاری سن ژرمن و مونپلیه امشب در هفته دوم  لیگ ۱ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم می‌ روند. و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به شرح زیر می باشد.  تیم پاری سن ژرمن که در میان عموم مردم با عنوان پی اس جی هم شناخته می شود، در هفته گذشته این لیگ یک بازی انجام داد که در نهایت بازی را با نتیجه پنج بر صفر،از تیم کلرمون برد و توانست با تفاضل گل 5 و کسب 3 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. در حالی که تیم مون پلیه در هفته گذشته لیگ، در مقابل تیم تروا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 2 از تیم حریف برد و این تیم با تفاضل گل یک و کسب سه امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

جالب است بدانید که، در تقابل‌ های رو در روی دو تیم، طی هفت بازی گذشته، همواره تیم پی اس جی پیروز میدان بوده است. امسال هم تیم پی اس جی برای بهبود عملکرد خود چندین نقل و انتقال انجام داد، به طوری که در نقل و انتقالات بازیکنان، نونو مندس از اسپورتینگ لیسبون و ویتینیا از پورتو را جذب کرده و با تلاش زیاد قراداد امباپه را تمدید کرد و مانع از رفتن او به تیم رئال گردید. در واقع این بازی می تواند یک رقابت سخت و حساس برای بازیکنان تیم مون پیه به شمار آید، چرا که باید در مدت زمان 90 دقیقه در مقابل، مقام اول لیگ یک فصل گذشته ایستادگی کنند و همین امر باعث می شود برای علاقه مندان به لیگ فرانسه و تماشای فوتبال های خارجی لحظاتی حساس را به همراه داشته باشد.

زمان پخش بازی  پاری سن ژرمن و مون پلیه  کی است؟    

ساعت بازی دو تیم  پاری سن ژرمن و مون پلیه  نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطبfam.ir   از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.