پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

در این صفحه پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس را روز شنبه به تاریخ 10 دی (31 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار گل گهر سیرجان و پرسپولیس برگزار می شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته پرسپولیس و گل گهر در سری دیدارهای لیگ برتر

تیم گل گهر سیرجان طی 12 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 3 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 9 گل، 24 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد. تیم پرسپولیس هم طی 13 بازی خود، تا کنون 7 برد، 5 مساوی و 1 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 8 گل و کسب 26 امتیاز، مقام دوم جدول را از آن خود کرده است. جالب است بدانید، کاپیتان اول پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پیکان، مصدوم شد و همین امر باعث شده تا در تمرینات روزهای اخیر نتواند با تمام توان کار را دنبال کند و مجبور به انجام ام آر آی برای بررسی وضعیت مصدومیت خود نیز شد. این بازیکن هم‌ چنان با درد در ناحیه مصدومیت مواجه است و باید دید برای حضور وی در تیم چه تصمیمی گرفته می شود.

پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401
پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

تحلیل بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

گل گهر در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر هوادار، فولاد، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان و تنها 1 شکست برابر نساجی مازندران ثبت کرده است. از سوی دیگر شاگردان یحیی در پرسپولیس، بعد از سه برد تک گله برابر مس رفسنجان، مس کرمان و ملوان، دو تساوی پیاپی برابر استقلال در دربی و پیکان ثبت کرده است. البته پرسپولیس در 6 تقابل پیشین با گل گهر در سالیان اخیر شکستی نخورده و 3 تساوی و 3 برد به دست آورده است.

حال اگر تیم پرسپولیس، بتواند 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند، مجددا در صدر جدول قرار خواهد گرفت. بنابراین بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا باز کردن دروازه حریف، بتوانند جایگاه اول خود را هم چنان حفظ کنند. جالب است بدانید که تیم گل گهر سیرجان هم با کسب 3 امتیاز بازی صدر نشین خواهد شد. بنابراین بازی حساس روز شنبه، تقابلی برای صدرنشینی دو تیم است و می تواند لحظاتی بسیار حساس و دیدنی داشته باشد.

زمان پخش زنده گل گهر سیرجان و پرسپولیس 10 دی 1401

ساعت بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV