پخش زنده پیکان و سپاهان 10 دی 1401

پخش زنده پیکان و سپاهان 10 دی 1401

در این صفحه لینک پخش زنده پیکان و سپاهان 10 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به قوتبال قرار داده شده است. سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پیکان و سپاهان را روز شنبه به تاریخ 10 دی (31 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پیکان و سپاهان برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته پیکان و سپاهان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته چهاردهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم پیکان و سپاهان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی تیم پیکان، میزبان تیم سپاهان می باشد. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم سپاهان طی 13 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 6 برد، 6 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 11 گل، 24 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه سوم جدول قرار گیرد.تیم پیکان هم طی 13 بازی خود، تا کنون 2 برد، 7 مساوی و 4 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 4- گل و کسب 13 امتیاز، مقام دوازدهم جدول را از آن خود کرده است. پیکانی‌ ها در ۵ بازی آخر خود ۴ تساوی با فولاد، هوادار، صنعت نفت و پرسپولیس و ۱ شکست برابر تراکتور ثبت کرده اند. سپاهانی‌ ها در 5 بازی آخر خود، سه برد برابر صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان و تراکتور و دو تساوی بدون گل برابر ملوان و مس رفسنجان ثبت کرده ‌اند.

پیش بینی بازی پیکان و سپاهان 10 دی 1401

حال اگر تیم سپاهان، بتواند 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند، در صدر جدول قرار خواهد گرفت. بنابراین بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا دروازه حریف را باز کرده و کار خود را برای مسابقات بعدی هموارتر نمایند. البته شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند تا در هفته گذشته پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند و امیدوارند که بتوانند در بازی روز شنبه، بهترین خط حمله لیگ برتر را هم مهار کنند. جالب است بدانید، دو تیم پیش از این و در سالیان اخیر ۱۹ بار به مصاف هم رفته ‌اند که طی آن ۱۰ بار سپاهان و ۵ بار پیکان پیروز میدان بوده ‌اند. در ۵ بازی آخر هم دو تساوی، دو برد برای سپاهان و یک برد برای پیکان ثبت شده است. به جرات می توان گفت، بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستند تا در جدول جایگاه خود را ارتقا دهد و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پیکان و سپاهان 10 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم سپاهان و پیکان نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.