پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

در این صفحه پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بارسلونا و اسپانیول را روز شنبه به تاریخ 10 دی (31 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بارسلونا و اسپانیول برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته بارسلونا و اسپانیول در سری دیدارهای لالیگا اسپانیا

تیم بارسلونا طی 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 12 برد، 1 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  28  گل و کسب 37 امتیاز، جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اسپانیول نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 14 بازی، تاکنون 2 برد، 6 مساوی و 6 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 6-  گل و کسب 12 امتیاز، مقام هفدهم جدول را به دست آورده است.

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

تحلیل پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

دو تیم در 5 بازی اخیر خود عملکردهای کاملا متفاوتی از خود نشان داده اند. به طوری که تیم بارسلونا در تمامی بازی ها پیروز میدان بوده و تیم اسپانیول 3 تساوی و 2 شکست داشته است. در سری مسابقات لالیگا اسپانیا در سال گذشته، دو تیم بارسلونا و اسپانیول در بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و در هر دو بازی تیم رفت تیم بارسلونا با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شد و بازی برگشت هم با نتیجه مساوی 2 گل خاتمه یافت. در سری مسابقات امسال هم، این دو تیم از نظر جایگاهی با یکدیگر فاصله زیادی دارند و در واقع به نظر می رسد که تیم بارسلونا این بار هم پیروز میدان شود، اما از آن جایی که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است.

خبر خوب برای طرفداران بارسلونا این است که، دادگاه مرکزی مادرید محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی را موقتا تعلیق کرد و به این ترتیب او می تواند فردا برابر اسپانیول بازی کند. بنابراینبازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز میدان شوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10  دی 1401

ساعت بازی دو تیم بارسلونا و اسپانیول نیز ساعت  16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV