پخش زنده بازی ایران و اروگوئه

پخش زنده بازی ایران اوروگوئه

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های ملی کشور عزیزمان ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و اروگوئه را جمعه شب به تاریخ  1 مهر (23  سپتامبر 2022) از پخش زنده شبکه ۳ سیما فراهم نموده است.

برای تماشای بازی ایران و اروگوئه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده فوتبال بازی ایران و اروگوئه

لینک پخش زنده بازی ایران و اروگوئه

 تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. بازی دوستانه فوتبال ایران، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران  و اروگوئه برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر عملکرد دو تیم ایران و اروگوئه در این بازی

بازی تیم های ملی ایران و اروگوئه در چارچوب دیدار های دوستانه ملی امروز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

قرار است که شاگردان کارلوس کی‌ روش در اولین بازی خود با پیراهن یکدست قرمز برابر آبی پوشان اروگوئه از ساعت ۱۸ به وقت محلی ( 19:30به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena به مصاف اروگوئه بروند.

لازم به ذکر است، این دیدار با تصمیم کارلوس کی‌روش بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و پس از پایان این نشست، لوح یادبود فدراسیون فوتبال ایران و اروگوئه از طرف حاضران در جلسه به یکدیگر اهدا خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، اردوی تیم ملی کارلوس کی‌روش در این بازی با ترکیب ۱-۳-۲-۴ وارد زمین بازی می شوند و علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان این بازی است.

محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در خط دفاعی خواهند بود. در سمت راست رامین رضاییان و در سمت چپ احسان حاج صفی بازی خواهند کرد.

  سعید عزت الهی و امید ابراهیمی هم در جلوی خط دفاعی حضور خواهند داشت.

البته احمد نورالهی هنوز موفق به دریافت ویزای سفر به اتریش نشده است و در همین راستا سامان قدوس در پست ۱۰ بازی جای دارد و در کناره ها هم شاهد بازی علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده خواهیم بود.

 در نوک خط حمله هم مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم تیم ملی وارد میدان بازی می شود. کارلوس کی‌روش یک تیم خوب روی نیمکت دارد و می تواند در جریان بازی ترکیب تیم را دستخوش تغییر کند.

جالب است بدانید که، در ابتدا قرار بود این بازی پخش زنده نداشته باشد، اما در جلسه هماهنگی بازی ایران و اروگوئه که با حضور سرپرستان دو تیم برگزار شد، تصمیم بر پخش زنده بازی از شبکه سوم سیمای ایران و شبکه رسمی اروگوئه گرفته شد.  بنابراین دوستداران فوتبال های تیم ملی ایران می توانند این بازی را به صورت زنده مشاهده کنند.

زمان پخش بازی ایران و اروگوئه چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ایران  و اروگوئه نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید جمعه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ۳ سیما دنبال کنید.