پخش زنده بازی استقلال و پیکان

پخش زنده بازی استقلال و پیکان

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و پیکان  را سه شنبه شب به تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر 2022) از پخش زنده شبکه 3 سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و پیکان  برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته استقلال و پیکان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته پنجم لیگ برتر 02-1401، دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. جالب است بدانید که هزار هوادار زن می ‌توانند بازی استقلال و پیکان را از نزدیک تماشا کنند.عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم استقلال طی چهار بازی که تا کنون داشته است، 2 برد، 1 مساوی و 1 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و با تفاضل گل یک و کسب 7  امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.  تیم پیکان هم با نتایجی مشابه در چهار بازی گذشته خود، دو  برد، یک مساوی و یک باخت را تجربه کرده است و با تفاضل منفی یک گل و کسب 7 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

دو بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود مقابل پیکان نخواهند بود. آرمان رمضانی مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر دیده است و محمد حسین زواری هم به دلیل مصدومیتی که قبل از دیدار با نفت برایش پیش آمد، شرایط حضور مقابل تیم پیکان را نیز نخواهند داشت.بدون شک تقابل تمیروف مهاجم ازبکستانی با استقلال، یک اتفاق ویژه در بازی روز سه‌ شنبه است، زیرا در دربی فصل گذشته این بازیکن با لباس قرمز رنگ تیم پرسپولیس، به عنوان یک بازیکن ثابت در مقابل تیم استقلال قرار گرفت.طی بازی های گذشته این دو تیم، هیچ گاه تیم پیکان پیروز میدان نشده است و همواره بازی این دو تیم با نتیجه مساوی یا برد برای تیم استقلال به پایان رسیده است. اما این بار تیم پیکان در شرایط بهتر و مشابه با تیم استقلال حضور یافته است و همین امر باعث شده تا شرایط بازی برای تیم استقلال سخت تر شود.بازی فردا در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار می آید. چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت بهتری را برای خود در لیگ برتر رقم بزنند.

زمان پخش بازی استقلال و پیکان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم استقلال و پیکان نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید سه شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.