پخش سریال بی همگان از شبکه سوم سیما

پخش سریال بی همگان

پخش سریال بی همگان : سریال تلویزیونی بی همگان از جمله سریال های محبوب و دوست داشتنی پخش زنده شبکه 3 سیما است که قرار است در آینده ای نزدیک، جایگزین سریال بی نشان شود. این مجموعه تلویزیونی با موضوعی درام و خانوادگی به آخرین مراحل فیلم برداری خود رسیده است. در ادامه به معرفی این سریال می پردازیم و اطلاعاتی در خصوص داستان و عوامل سریال در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

همه چیز درباره سریال تلویزیونی بی همگان

مجموعه تلویزیونی بی همگان  به تهیه‌ کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی، از دسته سریال هایی است که به سفارش گروه فیلم و سریال پخش زنده شبکه 3 سیما تولید شده است. فیلم نامه این سریال توسط علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در دو فصل ۵۰ قسمتی به نگارش درآمده است.البته در ابتدای سریال برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان آن انتخاب شده بود اما سرانجام، بهرنگ توفیقی برای کارگردانی انتخاب شد، بهرنگ توفیقی در نمایش روابط میان شخصیت ها و فضاسازی موقعیت های قصه بسیار دقیق و کاربلد عمل می کند

درباره مکان فیلم برداری این سریال باید گفت، تمامی قسمت های آن مربوط به محله های تهران می باشد. تا کنون سریال در لوکیشن های مختلف از جمله بلوار ارتش، بهشت زهرا، کارواش، کلانتری، شهرک نفت، سوهانک و یکی از خانه های اصلی سریال حوالی شمال شرقی تهران فیلم برداری شده است و در پایان فیلم برداری هم، گروه راهی لوکیشن ‌های دارآباد و فرودگاه می‌ شوند.از حواشی سریال بی همگان، می توان به درگذشت دلخراش زهره فکور صبور در میانه راه ساخت این سریال اشاره کرد که اشاره کرد. زهره فکورصبور در حالی که مشغول بازی در این مجموعه تلویزیونی بود، در  اسفند ماه سال 1400 به طور ناگهانی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

لازم به ذکر است، پیش از این هم برای مهران مهام تهیه کننده این سریال، اتفاقی مشابه افتاد و در سریال نرگس که سال 1385 فیلم برداری می شد، پوپک گلدره، نقش اصلی این سریال، در اواسط فیلم برداری سریال،  بر اثر تصادف با اتومبیل به کما رفته و پس از 8 ماه دار فانی را وداع گفت و نقش او به ستاره اسکندری داده شد.

پخش سریال بی همگان
پخش سریال بی همگان

داستان این سریال شبکه 3

سریال بی همگان یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی است که به معضلات اجتماعی جامعه با قصه ای متفاوت به سوژه ای جدید و خاص می پردازد و به جرات می توان گفت، برای اولین بار است که مخاطب تلویزیون با چنین سوژه ای مواجه می شود. موضوع سریال هم درباره ازدواج دختر و پسرها است.در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می ‌گیرد. البته داستان از پیچیدگی‌ هایی برخوردار است که بین شخصیت ‌ها و روابط خانوادگی ‌شان حاکم است.و در واقع سریال بی همگان از جمله سریال های متفاوت سال های اخیر است که به مفاهیمی نظیر روابط افراد، جایگاه خانواده و هنجارها وناهنجاری های موجود میان روابط جوانان و غیره تاثیرگذار می باشد و برای گروه سنی مختلف و تمامی اعضای خانواده مناسب و آموزنده است.این مجموعه تلویزیونی وارد مباحثی چون عدالت خواهی و واکاوی اصلِ ۴۴ قانون اساسی هم می شود و فیلم نامه‌ آن بر اساس سبک زندگی ایرانی و اسلامی نوشته شده است و در آن شاهد نقش‌ های متفاوت و بازی ‌های خاص خواهیم بود.

آشنایی با عوامل سریال بی همگان

این ملودرام اجتماعی، از سکانس‌ های شلوغ و پربازیگری برخوردار است و قطعا بازیگران جوان و شناخته شده‌ ای در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.البته در این مجموعه تلویزیونی بازیگران شناخته شده و نام آشنای سینمای ایران چون، مهدی سلطانی ، کاظم هژیرآزاد ، زهره فکورصبور ، کمند امیرسلیمانی ، نسرین بابایی ، سپند امیرسلیمانی ، مهدی ماهانی ، محمد صادقی ، میترا رفیع ، مهسا باقری ، هادی قمیشی ، مسعود شریف ، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی ، بردیا دیانت ، رستا رحیمیان ، تیارا عسگری ، دانیال جعفری ، کاوه خداشناس ، سمیرا حسن پور ، محمد حیدری ، بهنام مومنی ، امیرحسین آصفی ، یاسین مسعودی ، علی اصغر رضایی و مجید اکبری حضور دارند.

مهدی سلطانی از نقش های اصلی سریال بی همگان است که این بار با نقشی خاکستری و شخصیتی متفاوت جلوی دوربین ظاهر می  شود.یکی از بازیگران سریال بی همگان، زنده یاد زهره فکور صبور بودند که در 20 جلسه ازفیلم برداری سریال حضور داشتند، اما با درگذشت ایشان ادامه فیلم برداری متوقف شد و پس از آن کمند امیرسلیمانی نقش نیمه‌ تمام این زنده‌ یاد را در سریال تمام می ‌کند.مهدی ماهانی هم از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی، از قهرمانان دومین دوره مسابقات فیتنس کشوری است که توسط تیم ملی ایران انتخاب شد.

پخش سریال بی همگان
پخش سریال بی همگان

مهسا باقری و محمد صادقی  از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و پیش از این هم در سریال افرا سابقه همکاری با بهرنگ توفیقی کارگردان مجموعه بی‌همگان را داشته‌ اند.البته به جز بازیگران سریال، عوامل دیگر هم در ساخت مجموعه تلویزیونی بی همگان مشارکت داشتند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. مهران مهام (تهیه ‌کننده)، بهرنگ توفیقی (کارگردان)، علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی (نویسندگان)، مسعود انتظاری (مجری طرح)، مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه ریزی)، مهدی رجبی (مدیر تولید)، میثم بیدقی (دستیار اول کارگردان)، مژگان تمجیدی (منشی صحنه)، سروش فرهنگیان (دستیار دوم کارگردان)، صدف بیرامی (دستیار سوم کارگردان)، علی حمد خدا (تصویر بردار پشت صحنه)، محمد دارائی (عکاس)، مهدی رضایی (مدیر تصویربرداری)، عباس شیرمحمدی (تصویر بردار)، پارسا شریفی و میثم جمالو فرهاد عزیزی فر (طراح دکور، صحنه و لباس)، رسول تقیانی (دستیار اول صحنه) ، مصطفی آذرنوش (مدیر صحنه)، فرزانه بارجی (گرافیست)، مرتضی اصلان زاده (مدیر صدابرداری)، سالار سلیمی، امیرعباس محبی (دستیار صدا)، محسن ملکی (طراح چهره پردازی)، بهنام نوروزی، مهدی نبیره، مصطفی مصطفائی (مجری گریم آقایان)، زینب حسنی (مجری گریم بانوان) ، امین عابدی (تدوین) و علی اکبر صادقی (مدیر تدارکات)

پخش سریال بی همگان
پخش سریال بی همگان

اطلاعاتی درباره زمان پخش سریال بی همگان 

در حقیقت سریال بی همگان قرار است به جای سریال بی نشان از پخش زنده شبکه 3 سیما پخش شود و در آینده ای نزدیک شاهد پخش این مجموعه تلویزیونی هر شب، ساعت 21:00 خواهیم بود.