پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402

پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های قهرمانی اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و روسیه را روز پنج‌شنبه به تاریخ 3 فروردین (23 مارس 2023) در ساعت 23:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار قهرمانی اروپا، این بار بین دو تیم ملی ایتالیا و انگلیس برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی ایتالیا و انگلیس

با آغاز فیفادی، تیم‌های ملی فوتبال در سراسر دنیا به مصاف هم می روند و در جذاب‌ترین مسابقه، ایتالیا به مصاف انگلیس خواهدرفت. این بازی جذاب در ورزشگاه دیگو مارادونای ناپولی ایتالیا برگزار خواهد شد.

در این رقابت که در چارچوب مرحله گروهی مقدماتی یورو است، ایتالیا و انگلیس، قهرمان و نایب‌قهرمان یورو 2020 نخستین مسابقه در مسیر راه‌یابی به یورو 2024 در گروه C را برگزار می‌کنند. گروهی که تیم‌های اوکراین، مقدونیه شمالی و مالت هم در آن حضور دارند.

پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402
پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402

بازی های گذشته گذشته ایران انگلیس

در مسابقات مقدماتی یورو 2024 که 10 گروه دارد، از هر گروه دو تیم به طور مستقیم به جام ملت‌های اروپا راه می‌یابند. ایتالیا که یکی از آن چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا است، سهمیه پلی‌آف راه‌یابی به یورو 2024 را همین حالا در جیب دارد.

 

ایتالیا در بازی‌های گذشته‌اش مقابل انگلیس آمار بسیار خوبی داشته و در بازی‌های رسمی توانسته سه‌شیرها را مغلوب سازد. اگرچه تیم روبرتو مانچینی مصدوم‌های زیادی دارد و تکرار روند موفقیت‌های پیشین سخت خواهد بود. خط حمله یکی از نقاط بحرانی آتزوری است و مانچینی مجبور شده متئو رتگی آرژانتینی را به تیم ملی دعوت کند. لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیا به دلیل مصدومیت کهنه‌اش در این دیدار حاضر نخواهد بود.

از آن طرف انگلیس مصمم است با استفاده از ضعف مهره‌ای ایتالیا بتواند طلسم ناکامی‌ها را بشکند و ضمن تلافی کردن باخت‌های اخیر در یورو و لیگ ملت‌ها، بتواند در مسیر صعود به یورو 2024 از این حریف نامحبوب خود پیشی بگیرد. اگرچه غیبت مارکوس رشفورد به عنوان یکی از آماده‌ترین بازیکنان دنیا به همراه میسون مانت می‌تواند زهر خط حمله سه‌شیرها را کاهش دهد.

ترکیب احتمالی بازی ایتالیا و انگلیس

تیم ملی ایتالیا قرار است با ترکیب 3-3-4 و با حضور بازیکنانی چون دوناروما، دی لورنتزو، تولوی، آچربی، اسپیناتزولا، بارلا، جورجینیو، وراتی، براردی، رتگی و گریفو در میدان این رقابت‌ها حاضر شود. تیم ملی انگلیس هم قرار است با ترکیب 3-3-4 و با حضور بازیکنانی چون پیکفورد، واکر، استونز، مگوایر، شاو، هندرسون، رایس، بلینگام، ساکا، کین و فودن شرکت کند. اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را بررسی کنیم باید گفت، دو برد برای تیم ایتالیا و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است.

زمان پخش زنده بازی ایتالیا و انگلیس 3 فروردین 1402 ؟

ساعت بازی دو تیم ایتالیا و انگلیس نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

IPTV