پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402

پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و روسیه را روز پنج‌شنبه به تاریخ 3 فروردین (23 مارس 2023) در ساعت 20:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار دوستانه فوتبال، این بار بین دو تیم ملی ایران و روسیه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی ایران و روسیه

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفادی ماه‌ مارس قرار است در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند. زنان و مردان می‌توانند از این بازی دیدن کنند. تماشاگران ایرانی می‌توانند از جایگاه غربی و شرقی و طبقه اول جنوبی بلیت‌هایشان را خریداری کنند. قیمت هر بلیت این دیدار ۲۵ هزار تومان است. روسیه تحت هدایت کارپین در دوران تعلیق به دنبال تغییر نسل رفته و بیشتر بازیکنان این تیم، جوان و شاغل در لیگ روسیه هستند و با میانگین سنی ۲۴.۷ و با جوان‌ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ در ایران حضور پیدا کرده‌اند.

پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402
پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402

الکساندر گولووین، الکسی میرانچوک و دنیس چریشف که به ترتیب در موناکو، تورینو و ونزیا بازی می‌کنند، مطرح‌ترین بازیکنان لژیونر فوتبال روسیه بودند که می‌توانستند این تیم را در بازی با ایران و عراق همراهی کنند اما گولووین و میرانچوک به دلیل مصدومیت به ایران نیامدند و چریشف هم در لیست کارپین حضور نداشت.

در بین بازیکنان روس حاضر در ایران دالر کوزیایف، بازیکن زنیت سن‌پترزپورگ با ۴۴ بازی ملی، ویاچسلاو کاراوایف، بازیکن زنیت با ۲۲ بازی ملی و آنتون میرانچوک،  بازیکن لوکومتیو مسکو با ۲۱ بازی ملی سه بازیکن باتجربه این تیم در بازی با ایران هستند.

ترکیب بازی ایران و روسیه

 ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای بازی با روسیه هم شامل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، امید نورافکن، روزبه چشمی، احمد نوراللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و مهدی طارمی است.

کاروان روس‌ها نیز که اول فروردین به تهران سفر می‌کنند، ۴ فروردین نیز از کشورمان خارج خواهند شد و به کشور خود بازمی‌گردد و باید سه ‌روز پس از بازی مقابل شاگردان قلعه‌ نویی در شهر سنت‌ پترزبورگ در دومین دیدار دوستانه پذیرای عراق باشد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه که مدیران دو تیم ایران و روسیه و مقامات برگزاری مسابقه حضور داشتند، مقرر شد ایران و روسیه به ترتیب از لباس‌های سفید و قرمز خود در این بازی استفاده کنند.

این دو تیم یک بار دیگر هم در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این دیدار هم بازی با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافته است.

سه داور ازبکستانی بازی روز پنج‌شنبه نیز که دیشب به تهران رسیده‌اند، در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند.

زمان پخش زنده بازی ایران و روسیه 3 فروردین 1402 ؟     

ساعت بازی دو تیم ایران و روسیه نیز ساعت 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

IPTV